فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: شعب اخذ رای الکترونیکی در این دور از انتخابات در شهرستان بویراحمد افزایش ۱۵ درصدی داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  سید محمدکاظم نظری با بیان اینکه در این دور از انتخابات چندین شعبه به شعب اخذ رای شهرستان افزوده شده است، گفت: در این دور از انتخابات تعداد دستگاه‌های الکترونیک بنا بر ضرورت و حساسیت موضوع افزایش یافته است.

فرماندار شهرستان بویراحمد از مدیران شهرستان خواست از هرگونه امکانات دولتی له یا علیه کاندیدای شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری استفاده نکنند و با خودروهای دولتی در جلسات سیاسی حاضر نشوند.

وی با بیان اینکه برخی دستگاه‌های خاص در انتخابات گذشته همکاری داشتند که انتظار می‌رود امسال نیز همکاری مضاعفی داشته باشند ادامه داد: آموزش و پرورش همکاری خوبی داشته و بیشترین شعب اخذ رای در مدارس بوده که انتظار می‌رود مدیران مدارس و سرایداران و دیگر عوامل اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار بویراحمد گفت: برخی مساجد و حسینیه هم در انتخابات گذشته با ستاد انتخابات همکاری داشته اند که امیدواریم اداره اوقاف همکاری لازم در این خصوص را داشته باشد.

نظری با اشاره به انتخابات پیش‌رو و آمادگی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هرچه باشکوه انتخابات پرشور و سالم گفت: اجرای انتخابات به صورت الکترونیک در سه شهر یاسوج، دهدشت و دوگنبدان مستلزم حمایت و همکاری اعضای شورای اداری شهرستان است لذا باید آموزش‌های لازم ارائه شود.

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان بویراحمد در همکاری با ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد ادامه داد: انتظار می‌رود همکاری‌ها و تعامل بیشتر شود و امکانات مورد نیاز برای برگزاری باشکوه و سالم انتخابات را به ستاد تحویل دهند.



انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.