رئیس جمهور آمریکا صد روز پس از راهیابی به کاخ سفید گفت: رسانه ها متقلب هستند و نظام اداری بسیار کند است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی بی اس نیوز ادعا کرد، مهمترین چیزی که در صد روز نخست ریاست جمهوری اش آموخت این است که رسانه ها صادق نیستند و حرکت برنامه ها کند است زیرا نظام اداری خیلی آهسته حرکت می کند و بسیار گسترده است.
 
ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سئوال جان دیکرسون خبرنگار این شبکه که از وی پرسید چه تجربه ای در صد روز نخست ریاست جمهوری به دست آورده اید، گفت: یکی از چیزهایی که در صد روز نخست یاد گرفتم این است که چقدر رسانه ها می توانند متقلب باشند.
 
ترامپ در ادامه این مصاحبه گفت: می دانید که می خواستم نفتا را پایان دهم و از آن خارج شویم، اما مردی که او را دوست دارم به من زنگ زد، رئیس جمهور مکزیک را می گویم. رئیس جمهور کانادا نیز به من زنگ زد. آنها از من خواستند که کار نفتا را تمام نکنم و در خصوص آن مذاکره کنم.
 
من هم مذاکره خواهم کرد. جان دیکرسون: این تنها چیزی بود که شما در صد روز اول درباره رسانه ها یاد گرفتید؟ ترامپ: نه، نه، اما رسانه ها راجع به مذاکرات چیزی نگفتند، فقط گفتند من به نفتا خاتمه ندادم. 
 
اگر نتوانم در خصوص نفتا مذاکره مجدد داشته باشم، آن را پایان خواهم داد. این چیزی است که الآن می گویم. 
 
رسانه ها مرا ناامید کردند. جان دیکرسون: دیگر چه چیزی در صد روز نخست یاد گرفتید؟ ترامپ: فهمیدم که سیستم خیلی آهسته حرکت می کند و دلیل آن نظام گسترده اداری است.
 
فکر می کنم قوانین در سنا و کنگره خیلی قدیمی، کُند و از کار افتاده هستند. در بسیاری موارد نیز این قوانین ناعادلانه هستند.
 
من یاد گرفتم که باید از کشورمان مراقبت کنیم. دموکراتها خیلی مانع تراشی می کنند، چاک شومر به رهبر بدی تبدیل شده است. وی رهبر بدی برای کشورمان شده است. دموکراتها در حد بینهایت مانع تراشی می کنند، تنها به تاخیر انداختن امور را بلد هستند و این مسئله به کشور آسیب می زند.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار