سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس یک شرکت دولتی است که اجازه پرداخت قراردادها به صورت تعهدی را ندارد.

طاهری: بازیکنان عجولانه رفتار کردند/ هواداران نباید توهین کنند
 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر طاهری طی مصاحبه ای در شبکه رادیویی ایران درباره بحث مطالبات بازیکنان پرسپولیس اظهار کرد: در ابتدا روز ولادت امام حسین را تبریک می گویم. به نظرم طرح این موضوع در رسانه ملی درست نیست چرا که برخی از مسائل مربوط به باشگاه است که در خانواده پرسپولیس حل می شود.  

 
وی در ادامه عنوان کرد: بازیکنان ، کادر فنی و کادر پزشکی طبق قراردادی در باشگاه مشغول به فعالیت هستند. همچنین ما یک شرکت دولتی هستیم که اجازه نداریم پرداخت هایمان را به صورت تعهدی انجام بدهیم. 

طاهری تصریح کرد: بازیکنان انتظار داشتند که به صورت تعهدی قراردادشان پرداخت شود که این مطلب درون خانوادگی است. بازیکنان ما عجولانه این مطلب را بیان کردند که جلسه ای داشتیم و گفتیم که طرح این مسائل در رسانه درست نیست. خانواده پرسپولیس با وجود کاستی ها  بسیارقوی است و همه باید احترام بگذارند و هواداران هم نباید به کسی توهین کنند. بازیکنان باید قدر این موقعیت را بدانند. 

وی درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس با تمرین نکردن خبرساز شدند، بیان کرد: به هر حال این موضوع درست نبود و اکنون نمی خواهم درصد پرداختی ها را بیان کنم. بازیکنان عزیزان باشگاه هستند و قراردادهایی با باشگاه دارند. همه رقم اعضا در باشگاه داریم. در باره تمرین نکردن بازیکنان مداخله کردیم و یک مقدار طول کشید تا مسئله حل شد. متاسفانه رسانه ها یک مقداری زیاده روی کردند و نباید مسائل درون خانوادگی باشگاه را رسانه ای می کردند. 

طاهری درباره بندهایی از قرارداد بازیکنان بیان کرد: در قراردادها  تشویق ها و جرایم در نظر گرفته شده است. آیین نامه انضباطی مواردی را در قراردادها پیش بینی کرده است. تشویق ها هم هیئت مدیره مقرر می کند. این مواردی که مطرح می شود که به صورت فردی برای پاس گل یا زدن گل پاداشی در نظر گرفته شده صحت ندارد بلکه پاداش ها به صورت تیمی است. همچنین برای صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا پاداش تیمی در نظر گرفته شده است. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: فوتبال حاشیه های خاص خود را دارد و این مسائل در  باشگاه پرسپولیس هم وجود دارد. به قول پروین مسائل اقتصادی در باشگاه ها پررنگ تر است. فقط می پرسند که چرا پول نمی دهید اما کسی نمی گوید که باشگاه بودجه برای پرداختی ها ندارد. چرا فوتبال با این همه تماشاچی به درآمد واقعی خود نمی رسد. اگر فوتبال درآمدزایی در بخشهای بلیت فروشی، تبلیغات محیطی و حتی پخش تصاویر در سیما داشته باشد در آن صورت مشکلی نخواهیم داشت. 

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار