کمیل قاسمی ملی پوش کشتی آزاد ایران، گفت: مسابقات مهمی در پیش رو داریم که باید با حمایت مسئولین همراه شود نه این که مسئولین بعد از مسابقات به فکر گرفتن عکس یادگاری باشند.

انتقاد تند قهرمان کشتی از مسئولان ورزش + مصاحبهکمیل قاسمی عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دومین اردوی تیم ملی در سال جدید در خانه‌ کشتی در حال برگزاری است تا به آمادگی لازم برای شرکت در مسابقات کشورهای اسلامی و مسابقات آسیایی برسیم. خدا رو شکر وضعیت اردو خوب است و هر چه به مسابقات نزدیک تر می‌شویم، تمریناتمان هم سخت می‌شود. امیدوارم که با یک بدن خوب و آماده بتوانیم در این مسابقات شرکت کنم.
 
ملی پوش کشتی آزاد ایران در خصوص کم و کاستی‌های اردوی تیم ملی هم گفت: در خصوص کم و کاستی‌ها باید بگویم که بیشتر همان بی توجهی‌های مالی است که دست فدراسیون هم در این زمینه خالی است. مسائل تغذیه‌ای هم از دیگر موارد است که باید به آن بیشتر توجه شود چون مسابقات کشورهای اسلامی در پیش است و این رقابت‌ها به سبک المپیک برگزار می‌شود و مدال گرفتن در این مسابقات رنکینگ کشورها را مشخص می‌کند و برای کشتی ما مقام آوری در این مسابقات بسیار با اهمیت است، کسب موقعیت در این مسابقات باید همراه با حمایت بیشتر باشد و مسئولین باید نگاه بهتری را به این مسابقات داشته باشند، نه اینکه بعد از اتمام مسابقات بیایند و بخواند که عکس یادگاری بگیرند. 
 
قاسمی در پایان در خصوص مشکلات ورزش ایران هم تصریح کرد: نگاهی که هم اکنون به ورزش می‌شود، نگاهی حرفه ای نیست و مسئولین، ورزش را به چشم حرفه ای نگاه نمی‌کنند. سیستمی در ورزش وجود ندارد که ورزشکاران ما آینده‌ خودشان را در آن روشن ببینند. اگر در مسابقات پیروز شویم همه می‌آیند و در کنار ورزشکاران هستند اما اگر بازنده شویم و یا مصدوم شویم دیگر سراغی از ورزشکاران گرفته نمی‌شود. 

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار