رئیس ستاد انتخابات مصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ارسال نامه اعتراضی این نامزد به کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

 به گزارش حوزه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی امانی رئیس ستاد انتخابات مصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ارسال نامه اعتراضی این نامزد به کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

رئیس ستاد انتخابات میرسلیم نامزد حزب موتلفه اسلامی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: ما به قاضی‌زاده هاشمی نامه‌ای نوشتیم و در آن به این موضوع که میرسلیم در اولین مناظره مسایل خود را در چارچوب موضوع مناظره مطرح کرد اما سایر نامزدها چنین چارچوبی را رعایت نمی‌کردند اشاره کردیم.
 
وی ادامه داد: در مناظره روز جمعه هر کسی از هر دری صحبت کرد و ما از کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات خواسته‌ایم که تکلیف ما را روشن کنند که مناظره‌های بعدی چگونه برگزار خواهد شد. ما می‌خواهیم در چارچوب قانون عمل کنیم اما اگر قرار است هر کسی حرف خود را بزند ما هم حرف خود را خواهیم زد.
 
امانی خاظر نشان کرد: کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات تذکر داده بود که نامزدها در چارچوب موضوع برنامه مناظره صحبت کنند ولی در عمل اینگونه نشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.