مدیرکل‌ سازمان مدارس غیر‌دولتی از تلاش برای احیای طرح ر‌افع و امکان بهره‌مندی خانواده‌های ایثارگران و فرهنگیان از تخفیف شهریه در این مدارس خبر داد.

تلاش برای احیای طرح ر‌افع در مدارس غیر‌دولتی/ تخفیف برای خانواده‌های فرهنگیان و ایثارگران در پرداخت شهریه

حسن مسعودی مدیرکل‌ سازمان مدارس غیر‌دولتی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده فرزندان فرهنگیان و شاهد عنوان کرد: موسسان‌ همواره برای حضور دانش‌آموزان نهایت همکاری را برای پرداخت شهریه‌ با اولیا دارند تا دانش‌آموزان از ادامه تحصیل در این مدارس محروم نشوند.

وی ادامه داد: علاوه بر این مسئله بر اساس ماده 29 قانون مدارس‌ و مراکز غیر‌دولتی‌ موظف شدند به ازای‌ کمک‌های دریافتی از دولت به دانش‌آموزانی که امکان پرداخت شهریه ندارند با معرفی به آموزش‌ و پرورش تخفیف قائل شوند.

مدیرکل‌ سازمان مدارس غیر‌دولتی تصریح کرد: شرط کمک به دانش‌آموزان حمایت از موسس از سوی دولت است اما اگر این مراحل نیز انجام نشد موسسا‌ن نهایت همکاری را با دانش‌آموزان خواهند داشت.

مسعودی افزود: در نظر داریم تا سازمان مدارس غیر‌دولتی با همکاری سازمان برنامه و بودجه طرح رافع‌ را که پیش از این وجود داشته در زمان کنونی برقرار کنیم.

وی عنوان کرد: احیای این طرح از برنامه‌های جدی سازمان بوده و با توجه به ماده 29 قانون مدارس و مراکز غیر‌دولتی و صراحت در این موضوع این برنامه را در دستور کار قرار دادیم.

مدیرکل‌ سازمان مدارس غیر‌دولتی گفت: در ماده 29 این قانون خانواده فرهنگیان و ایثارگران‌ مورد توجه قرار گرفته و در شرایطی که قانون تعیین کرده همکاری‌های لازم باید انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.