رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل گفت: ده‌ها برنامه به مناسبت اعیاد شعبانیه در امامزادگان و بقاع متبرکه اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهروز خدایی با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت سومین اختر تابناک حضرت امام حسین (ع) اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری چندین برنامه‌های مولودی خوانی در حسینیه حلیمه خاتون اردبیل و مساجد شهرستان اردبیل با حضور پرشور علاقمندان و ارادتمندان به اهل بیت علیهم‌السلام بودیم.

وی از برگزاری پر فیض شب زنده‌داری در شب نیمه شعبان در برخی از امامزدگان و مساجد شهرستان اردبیل خبر داد و افزود: شیفتگان و ارادتمندان به اهل بیت (ع) در شب نیمه شعبان با حضور در امامزادگان و مساجد به احیا و شب زنده‌داری می‌پردازند که این مراسم پرفیض با سحری و افطاری برای شب زنده‌داران علاقمند انجام خواهد شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل بیان کرد: برنامه‌های میلادیه و‌ اعیادیه در امامزاده صالح اردبیل، حلیمه خاتون روستای آقاباقر و برخی از حسینیه‌ها به صورت پرشور و باشکوهتر برگزار خواهد شد.

خدایی از مهمترین برنامه‌های معنوی مراسمات جشن اعیادیه و مولودیه‌ها را سخنرانی‌ها و مناجات‌خوانی با حضور روحانیون مجرب در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان اردبیل خبر داد.

وی افزود: این برنامه‌ها با هدف شور و نشاط بخشی به جامعه و جوانان امروزی و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی به همراه مولودی‌خوانی‌ها با حضور مداحان مجرب استان و کشوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.