رئیس ستاد مردمی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در خوزستان از گشایش ستادهای تبلیغاتی بانوان و عشایر هوادار حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی از نامزدهای در اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ احمد عامری، رئیس ستاد مردمی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در خوزستان بیان کرد: ستاد تبلیغاتی بانوان خوزستان با رویکرد جذب مشارکت زنان در انتخابات 29 اردیبهشت و رای دادن به نامزد مورد حمایت با مدیریت خانم پروانه حاتمی در منطقه امانیه اهواز راه اندازی شده و به زودی احکام ستادهای شهرستانی زنان نیز صادر می شود.

وی اذعان داشت: ستاد تبلیغاتی عشایر هوادار حجت الاسلام رئیسی نیز در اهواز فعال شده و به زودی حکم مسئولیت این ستاد صادر خواهد شد و پس از آن نیز ستادهای شهرستانی فعال می شوند.

عامری با بیان اینکه ستادهای عشایر و بانوان خوزستان زیرنظر ستاد مرکزی مردمی حجت الاسلام رئیسی در خوزستان فعالیت می کنند خاطرنشان کرد: برخی از شهروندان خوزستانی به صورت خودجوش کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای پیشبرد تبلیغات انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی به این ستاد مردمی اهدا کرده و برخی نیز آمادگی خود را برای در اختیار گذاشتن مکان مناسب تبلیغاتی اعلام داشتند.

رئیس ستاد مردمی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در خوزستان با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی مورد حمایت این ستاد در مرکز استان و شهرستان ها با شور و نشاط و با کمک های مردمی ادامه دارد اظهار داشت: پس از برگزاری نخستین مناظره زنده از سیمای جمهوری اسلامی ایران، رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری در خوزستان وارد مرحله جدیدی شده است.

وی با اشاره به اینکه در روزهای آینده بر شور انتخاباتی در خوزستان افزوده می شود خواستار رعایت اخلاق انتخاباتی و اجتناب از تخریب هواداران نامزدها به ویژه در رسانه های مجازی شد.

احمد عامری اذعان کرد: همه باید به قانون و اخلاق پایبند باشیم و در فضای سالم و به دور از هیاهوها کار تبلیغاتی انجام دهیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.