استاندار کرمان طی پیامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و حضرت امام زین العابدین (ع)، روز پاسدار و روز جانباز را گرامی داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، علیرضا رزم حسینی امروز  طی پیامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و حضرت امام زین العابدین (ع)، روز پاسدار و روز جانباز را گرامی داشت.
متن پیام استاندار کرمان بدین شرح می‌باشد:

سه روز آغازین ماه شعبان المعظم که با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین (ع) همراه است، یادآور حماسه‌آفرینی پاسداران اسلام، تجدید خاطره رشادت‌های جانبازان عزیز و دعاهای مردان نیک خدا در فراق معبود یکتاست.
امام حسین (ع) سرآغاز جوشش نهال پاسداری و حراست از ارزش هایی است که در زمین کربلا رویش آغاز کرد و تا ابد جاودانه باقی می‌ماند تا امید، آرامش، اقتدار، ولایت مداری و زندگی سعادتمندانه معنای حقیقی خود را با حلاوت درک کند.
عشق به امام حسین (ع) پس از صد‌ها سال در قلب انسان‌های زیادی می‌تپد و چه افتخاری والاتر از اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسداران غیور انقلاب اسلامی با اقتدا به بزرگ پاسدار دین و آزادگی، حضرت سید الشهداء (ع)، در پرچمداری و صیانت از آرمان‌های اباعبدالله (ع) قامت برافراشته اند و پیام آوران ایستادگی با سلاح معنویت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب شدند.
بی شک افرادی که در لباس سبز پاسداری از میهن اسلامی خود جان بر کف دارند و به پشتوانه ایمان خود بر دشمنان می‌تازند در نماز عشق به مقتدای خود حسین ابن علی (ع) اقتدار کرده اند و در قنوت نمازهایشان افتخار شهادت را طلب می‌کنند.
با تکیه بر کلام نورانی پیر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه "ای کاش من هم یک پاسدار بودم" و به تعبیر دیگری" اگر سپاه نبود، کشور هم نبود"، نگاه دولت تدبیر و امید به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رویکردی همدلانه و مبتنی بر احترام، همراهی، تکریم، حمایت و پشتیبانی این یاوران همیشگی و سربازان راستین ولایت است و بی شک توفیق برجام و دستاوردهای این صحنه بین المللی مرهون امنیت و آرامشی است که توسط نیروهای مسلح فراهم آمده است.
در این مجال ضمن تبریک اعیاد خجسته ماه پر خیر و برکت شعبان، روز پاسدار و جانباز را به همه پاسداران و جانبازان گرانقدر تبریک و تهنیت عرض کرده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهیدان والامقام، با بهره گیری از رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

علیرضا رزم حسینی
استاندار کرمان
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار