معاون بهداشت علوم پزشکى تهران با اشاره به لزوم ارائه خدمات سلامت در محیط کار از تکمیل شدن شبکه بهداشت علوم پزشکى تهران خبر داد.

خدمات سلامت به شاغلین در محیط کار ارائه شود/ مردان وقت مراجعه به شبکه‌های بهداشتی را ندارند
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد شریعتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران در همایش روز جهانی ایمنی و سلامت کار ضمن تبریک میلاد امام حسین و اعیاد شعبانیه در بیمارستان امام خمینى اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری سیستم حوزه سلامت محیط کار توانسته در دولت یازدهم اقدامات شایسته و خوبى انجام دهد.
 
وى افزود: سال گذشته بیش از ۱۰۰ نفر در حوزه سلامت محیط کار در علوم پزشکى تهران جذب شدند در حالی که مجلس هیچ مجوزی برای جذب نیرو به ما نداده بود و ما این نیرو‌ها را با روش‌های پیمانکاری و شرکتی جذب کردیم.
 
شریعتی ادامه داد: با توجه به اینکه شعار سال ٩٦ اشتغال است و از کار و اشتغال به عنوان جوهر زندگی بشر یاد می‌شود لازم است به بحث سلامت محیط کار توجه ویژه‌ای شود.
 
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: در خصوص سلامت محیط کار افرادی که در زمینه سلامت کارگران در حال فعالیت هستند نقش ویژه‌ای دارند و این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که آن‌ها وظیفه خود را به خوبى انجام دهند.
 
وی عنوان کرد: شبکه بهداشت تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی تهران صد درصد کامل شده و در حال ارائه خدمات به مردم در حوزه‌هاى مختلف بهداشت و پیشگیرى هستند.
 
شریعتى با اشاره به مراجعه بیشتر زنان به شبکه هاى بهداشت گفت: با توجه به بررسی‌های انجام گرفته ۳۹ درصد مراجعین به شبکه بهداشت را مردان و کودکان زیر یک سال تشکیل می‌دهند، اما مهم این است که مردان وقت مراجعه به شبکه‌های بهداشتی را ندارند و ما باید در محل کار به آن‌ها سرویس داده و مراقب سلامت آن‌ها باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار