کرمانشاه؛

ورزش موجب سالم سازی جامعه می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه امروز با حضور در دادگستری کرمانشاه با دکتر عدالتخواه دیدار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ارسلان حسینی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه دادگستری کرمانشاه در زمینه اجرای عدالت و برقراری نظم و امنیت در جامعه گفت:در موضوع کاهش آسیب های اجتماعی ورزش می تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد و در همین راستا بزودی همایش های تخصصی ویژه مربیان فعال ورزش استان را برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: برای رسیدن به اهداف عالی در حوزه ورزش ظرفیت های خوبی در استان کرمانشاه وجود دارد که باید به نحو مطلوب به کار گیری و در راستای اهداف مورد استفاده قرار گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه همچنین به جمعیت 700 هزار نفری جوانان در استان نیز اشاره کرد و گفت:این نیروی عظیم و سرمایه ارزشمند انسانی می طلبد ما مسئولین برنامه ریزی مطلوب و مناسب تری برای شناسایی آسیب ها و کاهش خطرات اجتماعی داشته باشیم و همزمان با ایجاد هم افزایی و به کارگیری ظرفیت های هر دستگاه جوانان را در مسیر های درست هدایت و پشتیبانی نمائیم.

حسینی در پایان از عزم این اداره کل برای ایجاد تعامل مستقیم با دادگستری کرمانشاه در زمینه های مختلف از جمله ورزشی و فرهنگی خبر داد و گفت:در این راستا قطعا از دیدگاههای مسوولین و کارشناسان دادگستری در راستای توسعه مباحث فرهنگی مربیان و ورزشکاران بهره خواهیم برد.

عدالت خواه نیز به علاقه دادگستری برای ایجاد تعامل با حوزه ورزش اشاره کرد و افزود:یکی از نیازهای امروز جامعه ایجاد فضای شادابی و نشاط در جامعه از طریق همگانی کردن ورزش است.

وی گفت:می توان از طریق ورزش و بکارگیری مربیان مجرب نسلی با اخلاق و مقید به موازین شرعی،فرهنگی و قانونی تربیت کرد و در راستای سالم سازی جامعه بصورت اساسی کارهای مهم و تاثیرگذار انجام داد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه نقش مربیان در الگوپذیری درست نونهالان و نوجوانان را بسیار مهم عنوان کرد و گفت:باید سعی کنیم زمینه های اخلاقی،فرهنگی و معنوی را در سطح باشگاههای ورزشی توسعه دهیم.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.