مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: گازرسانی به روستاهای هلیله و بندرگاه طی نیمه نخست سال‌جاری انجام می‌شود.

گازرسانی به روستاهای هلیله و بندرگاه
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامعباس حسینی با بیان اینکه عملیات گازرسانی به روستاهای هلیله و بندرگاه در شهرستان بوشهر طی نیمه نخست سال‌جاری انجام ‌می‌شود، اظهار داشت: مصوبات اولیه جهت اجرای این طرح اخذ گردیده و در سال جدید شاهد آغاز عملیات گازرسانی به این دو روستا خواهیم بود.

وی در خصوص هزینه اجرای این طرح، افزود: بر اساس برآوردهای انجام شده، هزینه اولیه جهت اجرای طرح یاد شده 70 میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر  تصریح کرد: در اجرای این طرح ، علاوه بر ساکنین روستاهای هلیله و بندرگاه ، مناطق مسکونی نیروگاه اتمی بوشهر نیز گازدار خواهند شد.

حسینی با اشاره به اقدامات انجام شده جهت توسعه گازرسانی در بخش روستایی ابراز داشت: به منظور گازرسانی به روستاهای استان در قالب بند ق تبصره 2 قانون بودجه، طرح گازرسانی به تعداد قابل توجهی از روستاهای استان برنامه‌ریزی شده که  بیش از 113 روستای آن طی سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر تصریح کرد: عملیات گازرسانی به 80 روستای استان بوشهر هم اکنون در حال اجراست که طی سال‌جاری به پایان خواهد رسید.

وی گفت: با تکمیل این طرح‌ها، ضریب نفوذگاز در بخش روستایی افزایش یافته و به 95 درصد می‌رسد.

گفتنی است روستاهای هلیله و بندرگاه در فاصله 10 کیلومتری جنوب شهر بوشهر در جوار نیروگاه‌اتمی واقع شده‌اند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.