معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه وجود یک مرکز درمانی و یا نوعی پوشش درمانی در شهرک‌های صنعتی جاده بیستون کرمانشاه را ضروری دانست.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رضا رحیمی افزود: در محدوده جاده بیستون سه شهرک صنعتی بیستون، فرامان و زاگرس را داریم که نیروی کار فعال و قابل توجهی در این شهرک‌ها مشغولند.

وی با بیان اینکه نزدیکترین فاصله این شهرک‌ها با مرکز درمانی داخل شهر و یا روستای "رحیم‌آباد" بیش از نیم ساعت است، افزود: اگر مشکل و یا حادثه‌ای برای افراد شاغل در این شهرک‌ها ایجاد شود، ممکن است به دلیل دیر رسیدن به مرکز درمانی با مشکل مواجه شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه ادامه داد: ماهیت سوانحی که در شهرک‌های صنعتی رخ می‌دهد با مناطق شهری و روستایی متفاوت است و این مناطق حتما به مرکز درمانی یا پایگاه اورژانس نیاز دارند.

 جهانبخش شکری رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه نیز احداث درمانگاه در مجموعه شهرک‌های صنعتی کرمانشاه را ضروری خواند و افزود: در هر یک از این شهرک‌ها چندین نگهبان واحدهای تولیدی را داریم که با خانواده در آنجا سکونت دارند و نیازمند مرکز درمانی هستند.

وی گفت: در شهرک‌های صنعتی هر لحظه برای نیروی کار امکان حادثه و خطر وجود دارد، لذا وجود درمانگاه ضروری است، حتی اگر لازم باشد خود صنعتگران نیز برای احداث این درمانگاه مشارکت خواهند داشت.
 
انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.