دولت برای توسعه و نصب تجهیزات مدرن در شرکت ایران خودروی مازندران، ۱۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید امید حسینی نژاد مدیرعامل ایران خودروی مازندران در جمع خبرنگاران در شهرک صنعتی رجه بخش بندپی شرقی بابل گفت: مدرن سازی با این میزان سرمایه گذاری از سال گذشته آغاز شده و تا پایان امسال در تلاشیم به بهره برداری برسد.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها تولید محصولات ایران خودروی مازندران نیز افزایش می‌یابد.

مدیرعامل ایران خودروی مازندران گفت: این شرکت ۳۱ هزار و ۲۷۲ دستگاه خودرو سال گذشته تولید و روانه بازار کرد.

حسینی نژاد افزود: یکی از مشکلات پیش روی ایران خودروی مازندران نداشتن سند مالکیت این شرکت بوده است که خوشبختانه با پیگیری‌های چندین ساله، سند مالکیت صادر می‌شود.

وی گفت: از ابتدای سال جاری شرکت ایران خودروی مازندران در ۲ نوبت فعالیتش را آغاز کرده است که ۱۱۰ دستگاه در نوبت روزانه و ۳۰ دستگاه در نوبت شبانه خودرو تولید می‌شود.

مدیرعامل ایران خودروی مازندران افزود: در تلاشیم که تولید خودرو در این شرکت در استان مازندران را به ۱۸۰ دستگاه در روز برسانیم.

حسینی نژاد گفت: که در این شرکت ۳۵۰ نفر نیروی کار به صورت مستقیم فعالیت می‌کنند و تمامی نیروهای به کارگرفته شده هم مازندرانی هستند.

وی افزود: ۲ هزار نفر نیز به صورت غیر مستقیم به واسطه شرکت ایران خودروی مازندران مشغول فعالیت هستند.

شرکت ایران خودروی مازندران از سال ۱۳۸۹ با تولید روزانه سه دستگاه خودرو آغاز به کار کرد و هم اکنون روزانه ۱۴۰ دستگاه خودرو از خانواده پژو پارس وارد بازار می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.