کاهش بار مالی دوره‌های مهارت‌آموزی برای مهارت‌آموزان

رییس مرکز منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: در نظر داریم تا کمترین بار مالی را برای مهارت‌آموزان در دوره‌های مهارت‌آموزی قائل شویم.

کاهش بار مالی دوره‌های مهارت‌آموزی برای مهارت‌آموزان

اسفندیار چهاربند‌ رییس مرکز منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند پیشرفت برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دور‌های مهارت‌آموزی پذیرفته‌شدگان به آزمون استخدامی گذشته اظهار داشت: در حال حاضر افراد در مرحله گزینش قرار دارند و سازمان سنجش ظر‌فیتی یک برابر تعداد پذیرفته‌شدگان در نظر گرفته است.
 
وی ادامه داد: بعد از اتمام این گزینش افراد معرفی شده به آموزش و پرورش اعلام می‌شوند که حدوداً این فعالیت تا ۱۰ روز آینده اجرا می‌شود.
 
رییس مرکز منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: پس از انجام کامل مراحل گزینشی با دانشگاه فرهنگیان برای برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی اقدامات لازم انجام می‌شود.
 
چهاربند عنوان کرد: زمان دقیق برگزاری دوره‌ها مشخص نیست و با توجه به برنامه‌ریزی دانشگاه فرهنگیان این کار انجام خواهد شد و ظر‌فیتی به مهارت‌آموزان اختصاص می‌یابد.
 
وی در مورد هزینه‌های این دوره یادآور شد: هنوز تصمیم‌گیری قطعی نشده، اما در نظر داریم تا کمترین بار مالی برای مهارت‌آموزان داشته باشیم، همزمان با اعلام نتایج برای هزینه‌های دانشگاه و دوره اطلاعیه‌ای از سوی دانشگاه فرهنگیان صادر می‌شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار