بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی در اغلبِ استان‌های مرتبط با کوههای زاگرس و البرز مرکزی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر توأم با رویداد رگبار و رعدوبرق رخ خواهد داد.

وضعیت آب و هوای 10 اردیبهشت
به گزارش خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی طی امروز نیز، در اغلبِ استان‌های مرتبط با کوههای زاگرس و البرز مرکزی بویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر توام با رویداد رگبار و رعدوبرق رخ خواهد داد.

امروز شدت ریزش‌ها در مناطقی از استان‌های اصفهان، مرکزی، کرمان و بلندی‌ها در سمنان و مازندران بارزتر خواهد بود. همچنین در روز دوشنبه با رخنه‌ موجی دیگر، علاوه بر مناطق یاد شده، بارش‌ها در شمال غرب و غرب هم ظاهر می‌شوند.

براین اساس در روز سه شنبه اگرچه در نیمه‌ جنوبی از قوت بارش‌ها کاسته می‌شود ولی در عوض در نیمه‌ی شمالی-غربی کشور، در اکثرِ استان‌ها وقوع رگبار گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود، در این روز، احتمال ظهورِ گردوغبار انتقالی از عراق، به مناطق مرزی وجود دارد طی دو روز آینده، در نواحیِ مرزی-شرقی به‌خصوص زابل و نهبندان پدیده‌ی وزش باد و گردوخاک خواهیم داشت، به اضافه اینکه طی این مدت همین شرایط (ضعیف تر) در مناطق پست در یزد و کرمان هم دور از انتظار نیست.







انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار