پس از تكرار قهرمانی در آسيا

محمدرضا براری: مدالم را به شهدای مرزبان تقديم می كنم

وزنه بردار دسته ١٠٥ كيلوگرم ايران هر سه مدال طلايش در قهرمانی آسيا را به سربازان شهيد مرزبان تقديم كرد.

محمدرضا براری پس از كسب مدال طلای رقابت های قهرمانی آسيا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار كرد: مسابقه بسيار سختی بود و واقعا فكر نمی كردم رقبا تا اين حد وزنه هايشان را مهار کنند. واقعا مسابقات سطح بالايی داشت. من هم تمام تلاشم را كردم و زورم را زدم تا موفق شوم. خيلی خوشحالم كه وزنه های مورد نظر سرمربی را مهار کرده و با كسب مدال طلا دل مردم ايران را شاد كردم.
 
وزنه بردار دسته ١٠٥ كيلوگرم ايران درخصوص حرکت يکضرب گفت: دو وزنه اول يك ضرب را انداختم و دليلش اين بود كه وزنه را دست كم گرفتم. وزنه سنگین تر هم می توانستم بلند كنم اما واقعا وزنه را دست كم گرفتم. در حركت سوم اما مطمئن بودم كه مي توانم كار را تمام كنم و اين اتفاق هم افتاد.
 
براری درباره حركت های دو ضرب گفت: من در تمرين اين وزنه ها را زده بودم و خدا را شكر كه امروز هم موفق شدم. من ٤٠ روز است كه تمرين هايم را شروع كرده ام و تمام تلاشم را كردم تا برای مسابقات آماده باشم.
 
وی درخصوص  رقابت نزديكش با وزنه بردار كره ای گفت: من اصلا نمی دانستم او چه وزنه ای زده و بعد از رقابت فهميدم! حتي نمی دانستم کادرفنی چه وزنه  برای خودم انتخاب کرده! البته من به سرمربی تیم ملی اعتماد دارم. انوشیروانی فقط می گفت نوبت من است، من هم بدون اینکه بدانم چه وزنه ای برایم انتخاب شده روی تخته می رفتم. خدا را شكر كه سرمربی وزنه هايی انتخاب كرد كه به مدال طلا رسيدم و از عنوان قهرمانی ام در آسيا دفاع كردم.
 
براری مدال های طلايش را به شهدایي مرزبان تقديم كرد و گفت: واقعاً دوست دارم مدال هايم را به شهدای مرزبان و خانواده عزيزشان تقديم كنم. اين عزيزان برای وطن ما جانشان را دادند و اميدوارم اين مدال ها كمی از غم خانواده هايشان كم كند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار