عاملان نزاع مسلحانه و تیراندازی در خیابان خیام که منجر به زخمی شدن یکی از شهروندان شده بود، دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: عاملان نزاع مسلحانه و تیراندازی در خیابان خیام که منجر به زخمی شدن یکی از شهروندان شده بود، دستگیر شدند.

سرهنگ رضا شیرزادی گفت: بامداد روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تیراندازی در خیابان خیام و مجروح شدن یکی از شهروندان، ماموران انتظامی شهرستان به منظور بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه دو نفر از عوامل درگیری پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بودند، افزود: ماموران انتظامی شهرستان پس از حضور در محل وقوع درگیری بلافاصله چهار نفر از عوامل نزاع را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در بررسی‌های ماموران مشخص شد که یکی از افراد دستگیر شده، پیش از این نیز یک مورد درگیری مسلحانه و تیراندازی در سوابق کیفری خود داشته است.

شیرزادی افزود: یکی از شهروندان که به دلیل برخورد گلوله به پایش دچار آسیب دیدگی شده بود، توسط مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه دستگیری دیگر عوامل دخیل در درگیری نیز در دستور کار انتظامی شهرستان قرار دارد، گفت: با تمام توان با کسانی که نظم و امنیت عمومی را برهم زنند برخورد خواهیم کرد و هرگز به گروهی هنجارشکن اجازه خودنمایی نخواهیم داد.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.