افشاگری بانوی رکوردار 100 متر با مانع کشور

رکورد دار 100 متر با مانع کشورمان از پشت پرده دلایل اعزام نشدنش به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت.

الناز کمپانی در گفت و گو با  حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره نتایج مریم طوسی و فرزانه فصیحی در مسابقات جایزه بزرگ آسیا بیان کرد: نظری درمورد عملکرد این ورزشکاران ندارم. با توجه به تمرینات خوبی که در اردوی ترکیه انجام دادم، اگر مسئولان فدراسیون دو و میدانی من را به این رقابت ها اعزام می کردند می توانستم نتایج خوبی را کسب کنم. چرا که هيچ یک از ورزشکارانی كه به مسابقات برون مرزی اعزام می شوند برتری خاصی نسبت به من ندارند و همین دلیل موجب شد تا اعتراضم را به مسئولان فدراسيون اعلام كنم ولی متاسفانه تاکنون جوابی درستی دريافت نكرده ام.
 
وی درمورد اعزام نشدن خود به رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: بهتر است دلیل این موضوع را از مسئولان فدراسیون بپرسید. آن ها بدون دلیل خاصی از اعزام من به باکو خودداری کردند و همین مسائل کوچک می تواند روی روحیه ورزشکاران تاثیر بگذارد.
 
کمپانی درباره حواشی ای که در اردوی ترکیه برای وی به وجود آمد، اظهار داشت: در روزهای اخیر شایعه ای منتشر شد که من و مریم طوسی بدون هماهنگی با فدراسیون دو و میدانی به ترکیه رفته ایم اما این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. برای اعزام به این اردو تمام هماهنگی های لازم انجام شد و ما سرخود به این اردو نرفتیم.
 
وی درباره احتمال حضور خود در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تمام تلاشم را به کار می گیرم تا با ثبت بهترین عملکرد در مسابقات داخلی نظر اعضای کمیته فنی را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا جلب کنم. از طرفی امیدوارم دوندگان کشورمان بتوانند نتایج خوبی را در رقابت های کشورهای اسلامی کسب کنند.
 
کمپانی درباره مسابقات لیگ طلایی که قرار است فردا برگزار شود، گفت: خیلی عجیب است که به جزء ماده 100 متر با مانع تمام مواد در رقابت های داخلی دو و میدانی انجام می شود و فردا هم در مسابقات لیگ طلایی به دلیل وجود نداشتن این رشته شرکت نمی کنم.
 
رکورد دار 100 متر با مانع کشورمان درباره تبعیض بین برخی ورزشکاران از سوی فدارسیون دو و میدانی بیان کرد: درست نیست فدراسیون دو و میدانی بین ورزشکاران تبعیض قائل بشود چراکه همه ما برای موفقیت تیم ملی دو و میدانی و بالارفتن پرچم کشورمان تلاش می کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار