فرمانده نزسا گفت : یگان ویژه صابرین را تک تک به اسم می شناسم و با ان ها کار کرده ام و این نیروها در زمره بهترین ها هستند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ محمد پاکپور  فرمانده نزسا در یادواره شهدای یگان ویژه صابرین که در مجتمع غدیر برگزار شد با اشاره به اینکه شهدای یگان ویژه صابرین با نثار خون خود درخت امنیت را در پهنه ایران اسلامی تنومند کردند اظهار داشت : همه نیروهای صابرین می دانند که مانند دوست با هم کار می کردیم و تک تک ان ها را به اسم می شناختم.

وی با اشاره شهادت شهید شوشتری و یارانش در جنوب شرق کشور  افزود: هرجا نام صابرین به میان می‌آید شجاعت و رشادت همراه آن است .

 فرمانده نزسا تصریح کرد : یگان ویژه صابرین از امنیت کشور دفاع می‌کند و ما در طراحی عملیات، یگان ویژه صابرین را به عنوان نیروی با تجربه و با انگیزه مشارکت می‌دادیم.

وی ادامه داد: ما زمانی که می خواستیم در ارتفاعات گلاله عملیات انجام دهیم ماموریت این مناطق را به یگان ویژه صابرین دادیم. به مجرد اینکه به این یگان ماموریت را واگذار می‌کردیم بهترین موقعیت و سنگر را ایجاد کرده‌اند و راهبردها و طراحی صابرین برای ضد انقلاب نفوذ ناپذیر بود.

سردار پاکپور : در ارتفاعات گویزه عناصر ضد انقلاب تلاش زیادی کردند که ما در آنجا مسلط نشویم و ما به یگان ویژه صابرین کار را سپردیم.

وی با اشاره به اهمیت این ارتفاعات در  غرب کشور گفت : جعفر خان در مدت کوتاهی ارتفاع گویزه را فتح کرد و تعداد زیادی از ضد انقلاب در این منطقه کشته شدند.

سردار پاکپور تاکید کرد : اکنون می‌بینیم که کوردلان و تروریست ها در لانه خود خزیدند و عملیات کور انجام می‌دهند و این امنیت به لطف خون شهدا است.

فرمانده نزسا با اشاره به نقش مستشاری  یگان ویژه صابرین در حلب ادامه داد: وجود مستشاری بچه‌های صابرین موجب افزایش روحیه باقی نیروها همچون فاطمیون و زینبیون و ارتش سوریه می شد.

وی با اشاره به دفاع یگان ویژه صابرین از مشی شهدا و ارزش‌های جمهوری اسلامی گفت : این نیروها از زندگی خود گذشتند تا ما در امنیت و آرامش باشیم.

سردار پاکپور تصریح کرد : ما نباید خانواده شهدا را فراموش کنیم و اگر مشکلاتی دارند به آن رسیدگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه منطقه یک دریای پرتلاطم است و ما در امنیت هستیم گفت : ما در این منطقه یک جزیره ثبات هستیم. آمریکا و حامیان منطقه ای آن علیه ایران توطئه می‌کنند و گروه های ضد انقلاب را تجهیز می‌کنند.

سردار پاکپور با اشاره به شرایط جوی و برفی ارتفاعات شمال غرب کشور گفت : ارتفاعات شمال غرب کشور 8 ماه از سال به علت شرایط جوی و برف بسته است اما دوستان شما در انجا از مرز حراست می‌کنند.

فرمانده نزسا ادامه داد: رزمندگان ما در منطقه راسک و پیشین سیستان و بلوچستان از مرزهای کشور دفاع می‌کنند و همه ما باید قدردان شهدا باشیم.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار