کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: پیش بینی می شود این وضعیت همچنان طی چند روز آینده نیز ادامه داشته باشد و در برخی ساعات ضمن افزایش پوشش ابر، گاهی وقوع رگبار خفیف یا ملایم باران، همراه با رعد و برق و احتمال تندباد لحظه ای در برخی نقاط استان دور از انتظار نخواهد بود.

رگبار خفیف/ تند باد لحظه ای
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: مطابق انتظار با توجه به عبور امواج ناپایدار تراز میانی جو، طی 24 ساعت گذشته از روی استان، ضمن افزایش پوشش ابر در برخی نقاط بارش خفیف باران گزارش گردید. پیش بینی می شود این وضعیت همچنان طی چند روز آینده نیز ادامه داشته باشد و در برخی ساعات ضمن افزایش پوشش ابر، گاهی وقوع رگبار خفیف یا ملایم باران، همراه با رعد و برق و احتمال تندباد لحظه ای در برخی نقاط استان دور از انتظار نخواهد بود.
 
وی افزود: بر این اساس، آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و طی ساعاتی افزایش ابر و در برخی نقاط رگبار پراکنده باران، رعدو برق و احتمال تندباد لحظه ای را شاهد خواهیم بود.

مساعدی خاطرنشان کرد: جهت باد نیز متغیر گاهی جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت 10 تا 30 کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع تندباد بیش از 42 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: همچنین ارتفاع موج نیز 30 تا 90 سانتی متر و در هنگام وقوع تندباد تا 120 سانتیمتر است.

وی ادامه داد: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 04:14 دقیقه بامداد، مد در ساعت 10:42 دقیقه و جزر دوم در ساعت 18:06 دقیقه خواهد بود.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.