رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی دختران و پسران منطقه ۵ کشور در شهرکرد پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی با شرکت ۹۰ ورزشکار دختر و پسر نونهال منطقه ۵ کشور در پیست شهدای آموزش و پرورش شهرکرد پایان یافت.
 
در بخش پسران و در ۹ ماده ورزشی نتایج زیر به دست آمد:
 
در رشته دو ۱۰۰ متر با مانع، مرتضی عباسپور و مصطفی لجمیر اورک از خوزستان به ترتیب اول و دوم و علیرضا معنوی مقدم از اصفهان سوم شدند.
 
همچنین در رشته دو ۱۰۰ متر، مهدی نیک منش و بنیامین یوسفی از فارس و رئوف رشودی از اصفهان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
 
در رشته دو ۴۰۰ متر، رئوف رشودی از اصفهان اول، عبدالحمید عفری و مصطفی لجمیر اورک از خوزستان به ترتیب دوم و سوم شدند.
 
در رشته دو یکهزار و ۵۰۰ متر، رضا احمدی از اصفهان، عبدالحمید عفری و علیرضا قاسمی از خوزستان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
 
در رشته پرش طول، مرتضی عباسپور و علیرضا محمدپور از خوزستان به ترتیب اول و دوم و محمدرضا قاسمی از اصفهان سوم شدند.
 
همچنین در رشته پرش ارتفاع، هومن محمودی از چهارمحال و بختیاری، رضا احمدی از اصفهان و ابوالفضل طالبی از چهارمحال و بختیاری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
 
در رشته پرتاب دیسک، محمدرضا رحمانی فر از فارس اول، ابوالفضل هاشمی از چهارمحال و بختیاری دوم و احمدرضا غلامیان از کهگیلویه و بویر احمد سوم شدند.
 
در رشته پرتاب وزنه نیز، محمدرضا رحمانی فر از فارس، احمدرضا غلامیان از کهگیلویه و بویر احمد و علی ملک پور از چهارمحال و بختیاری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
 
همچنین در رشته پرتاب نیزه، ابوالفضل هاشمی از چهارمحال و بختیاری اول، مهدی شمس از خوزستان دوم و محمود جعفری از کهگیلویه و بویر احمد سوم شدند.
 
در بخش دختران نیز نتایج زیر به دست آمد:
 
در رشته دو ۱۰۰ متر با مانع، مریم شریفی از فارس، آنیتا حبیبی و فرشته پورحدادی از خوزستان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
 
همچنین در رشته دو ۱۰۰ متر، مریم خاوری از فارس اول، ستاره مقامی از خوزستان دوم و فاطمه نمکی از اصفهان سوم شدند.
 
در رشته دو ۴۰۰ متر نیز، ساناز شاهپری از خوزستان، محدثه رضایی از اصفهان و پارمیس حیدری از خوزستان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
 
در دو یک هزار و ۵۰۰ متر، پارمیس حیدری و فرشته پورحدادی از خوزستان به ترتیب اول و دوم شدند و مینا امینی از اصفهان مقام سوم را به دست آورد.
 
همچنین در رشته پرش طول، ستاره مقامی از خوزستان، مریم شریفی از فارس و فاطمه نمکی از اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند.
 
در رشته پرش ارتفاع نیز، بیتا عظیمی از فارس، ساجده صفر نژاد و یاسمن شیخی از چهارمحال و بختیاری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
 
در رشته پرتاب وزنه، لیلا قندانی از اصفهان اول، زهرا بهادرزایی از فارس دوم و فاطمه عباسی از چهارمحال و بختیاری سوم شدند.
 
همچنین در رشته پرتاب نیزه، نازنین نظری زاده از خوزستان، نگار نجفی و آرزو عبدالهی از چهارمحال و بختیاری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
 
در رشته پرتاب دیسک نیز، فاطمه عباسی و مهشید عادل از چهارمحال و بختیاری به ترتیب اول و دوم شدند و زهرا بهادرزایی از فارس مقام سوم را کسب کرد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار