دغدغه جانبازان و ایثارگران عدالت محوری است و نباید از وجود آنان برداشت سیاسی شود که این امر موجب رنجش دل آن‌ها شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، احمد شافعی معاون فرماندار تربت جام امروز در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت:دغدغه جانبازان وایثارگران عدالت محوری است و اگر در جامعه نیست باید اصلاح شود و نباید از وجود آنان برداشت سیاسی شود وبه نحوی تلاش کنیم که دل آنان را رنج دهیم.

وی افزود: انقلاب کردیم تا فرهنگ شهادت، ایثارگری، عدالت محوری و شرافت انسانی بماند هر آنچه در این راستا نباشد و در این مسیر قرار نگیرد به آرمان‌های نظام واززش‌های انقلاب پایبند نبوده است.

معاون فرماندار تربت جام تصریح کرد: جانبازان نیاز به مراسم و غذا ندارند حداقل توقع آنان همراهی مسئولان با آرمان‌های شهیدان است.

شافعی افزود: محور کار مدیران باید در راستای اهداف شهدا و ایثار گران باشد و مدیرانی که در مجالس تجلیل از ایثارگران حضور پیدا نکنند برخورد قانونی اعمال خواهد شد.

مهدوی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت جام ا. ابراز گلایه از عدم شرکت پرشور مسئولان در جمع ایثارگران گفت: جانبازان شهدای زنده انقلابند و روزی یکبار شهید می‌شوند و کمترین کار مدیران اجرایی به منظور ارج نهادن به جایگاه جانبازان و قدردانی از زحمات و جانفشانی آنان شرکت در برنامه‌های اجرایی روز جانباز است.

وی با اعلام برنامه‌های گرامیداشت روز جانباز خاطرنشان کرد: همزمان با اعیاد شعبانیه به منظور تجلیل از جانبازان اسناد زنده انقلاب و دفاع مقدس همایشی با حضور جانبازان ۲۵ درصد به بالا و با همراهی و مشارکت سایر ادارات و نهاد‌ها به صورت اردوی یک روز در محل پادگان سردار شهید ابراهیم شریفی ارتفاعات روستای بزد این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت جام افزود: در همین ایام به منظور قدردانی از همسران جانبازان همایش پیاده روی خانوادگی با حضور مسئولان برگزار می‌گرددو همچنین دیدار مسئولان با عزیزان جانباز در منازل آنان انجام می‌شود.
انتهای پیام//س. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.