نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تبلیغات در انتخابات باید صادقانه به دور از تخریب و شاسته سالارانه باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در نماز جمعه اراک با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی باید بدانند که مردم هوشیار هستند و عملکرد آنان را نظاره می کنند گفت: تبلیغات انتخابات باید صادقانه به دور از تخریب و شاسته سالارانه باشد.  
آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه رای مردم امانت و حق الناس است و نامزدها باید در چهار چوب قانون حرکت کنند ،افزود: مبنای کار رئیس جمهوری و اعضای شوراهای اسلامی باید شایسته سالاری باشد و منتخبان باید دین خود را به مردم ادا کنند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: بررسی صلاحیت، سابقه، تجربه، ایمان و تعهد نامزدهای انتخاباتی نکاتی است که مردم باید در انتخاب ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مدنظر داشته باشند.

وی ادامه داد: مردم نیز با توجه به شرایط حساس کشور و منطقه باید در انتخابات پیش رو حضوری گسترده داشته باشند و وفاداری خود را به امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهدا و اسلام ثابت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به شهادت دو مرزبان ایرانی گفت: دولت پاکستان باید پاسخگوی شهادت مظلومانه سربازان در میرجاوه باشد.

بمباران فرودگاه دمشق و شمال عراق و سوریه، گرامیداشت هفته معلم و کارگر از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.
 
انتهای پیام / ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.