حکم اعدام متجاوز به عنف دارای سوابق متعدد کیفری در زندان مرکزی بیرجند اجرا شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ با طرح شکایت دختر جوانی مبنی بر تجاوز مأموران انتظامی موضوع را از مصادیق ویژه اعلام و با کمک شاکی متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.
بنابراین گزارش، این خانم جوان 26خردادماه 94 خانم جوانی در مراجعه به کلانتری محل سکونت خود گفت: با توجه به موقعیت شغلی، نیمه شب به منزل رسیدم و از آنجا که پدر و مادرم آن شب در روستا بودند، پس از رسیدن به منزل به علت خستگی خوابیدم .

وی افزود: با ایجاد سر و صداهایی از خواب بیدار شدم در یک لحظه سایه ای نظرم را جلب کرد وقتی به خودم آمدم با دیدن  فرد ناشناسی پشت در هال جیغ کشیدم ولی او به طرف من حمله ور شد و بعد از کتک کاری و تهدید با چاقو به زور به من تجاوز کرد .

در پیگیری از روند این پرونده یک منبع آگاه در دادگستری استان گفت: متهم 27 ساله سوابق متعدد کیفری در زمینه های سرقت به عنف،عمل منافی عفت،جرایم مواد مخدر و ایجاد مزاحمت و ایراد ضرب عمدی را در پرونده خود داشته است.

وی افزود: رأی صادره از دادگاه کیفری یک استان،متهم به آن اعتراض کرد و دوباره پرونده مورد بررسی قرار گرفت و رأی صادره تایید شد و با ارسال رأی به دیوان عالی کشور در شعبه چهارم مهر تأیید آن بر پرونده خورد.

این منبع آگاه گفت: در مراحل فرجام خواهی متهم تقاضای عفو داشت که در کمیسیون عفو تقاضای متهم تایید نشد و در ادامه ادعای توبه کرد که توبه وی به لحاظ احراز نشدن مردود شناخته شد.

بنا به گفته این منبع آگاه با تایید رای صادره برای متجاوز به زنای به عنف که در دیوان عالی کشور مورد تأیید قرار گرفت تشریفات قانونی انجام و جوان 27 ساله ، روز چهارشنبه،6 اردیبهشت ماه در زندان مرکزی بیرجند با چوبه دار اعدام شد.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار