مسابقات کشتی آزاد نونهالان و خردسالان استان مرکزی با حضور 219 کشتی گیر از شهرهای مختلف برگزار شد.

  مسابقات کشتی آزاد نونهالان و خردسالان استان مرکزی   با هدف معرفی نفرات برتر برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.
 
  بخش نونهالان این مسابقات که با حضور  129 کشتی گیر از شهرستان های اراک، دلیجان، محلات، خمین، ساوه، زرندیه، شازند، نیمور و غرق آباد در قالب ده تیم برگزار شدو در بخش تیمی نو نهالان ، ساوه اول شد و تیم های ناحیه یک اراک و تیم زرندیه به ترتیب عنوان های دوم و سوم را کسب کردند.
 
در بخش انفرادی نونهالان هم  در وزن 32 کیلوگرم   میرزایی از ساوه، در 35 کیلوگرم  محمودی شرکت کننده آزاد ،در 38کیلوگرم میان محله از ساوه، در 42 کیلوگرم مسعودی از غرق آباد، در 47کیلوگرم  ملکی ورزشکار آزاد ،در 53 کیلوگرم  شیخلر از ساوه، در  59کیلوگرم مهریار رسولی  شرکت کننده آزاد ، در  66کیلوگرم  زندی از دلیجان، در 73 کیلوگرم  رشادی فر از ساوه، در 85کیلوگرم  بابایی از ساوه و در وزن 100کیلوگرم تاج آبادی از ناحیه یک اراک مقام های اول  را به دست آوردند.
 
مسابقات خردسالان هم با حضور 90 کشتی گیر از شهرستان های اراک، دلیجان، محلات، خمین، ساوه، زرندیه، شازند و غرق آباد  برگزار شد ودر رده تیمی خردسالان ساوه اول و غرق آباد نایب قهرمان شد و ناحیه یک اراک عنوان سوم را بدست آورد.
 
در این مسابقات در وزن 30 کیلوگرم طاهری از خمین، در  33 و 35 و 38 کیلوگرم  خانکی،  جهانیان و شیر نژاد  هر سه از ساوه ، در 42 کیلوگرم  جعفری از خمین، در 47 کیلوگرم  همایی کشتی گیر آزاد، در 53 کیلوگرم  قیصرخواه از غرق آباد، دروزن 59 و66کیلوگرم  مظفری وجانباز هر دو از ساوه ، در  73 کیلوگرم  قادری از ناحیه یک اراک و در وزن 85 کیلوگرم حسین دلاور از ساوه عناوین نخست را به دست آوردند.
 
انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.