ملی پوش دسته ٩٤ كيلوگرم تیم ملی وزنه برداری ايران گفت: از نتیجه ای که گرفتم خوشحالم اما از عملکردم رضايت ندارم.

موسوی: خوشحالم اما راضی نيستمسيد ايوب موسوی وزنه بردار دسته  ٩٤ كيلوگرم کشورمان كه سه مدال در قهرمانی آسيا كسب كرده است در خصوص عملکردش در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار كرد: خدا را شكر كه توانستم به مدال برسم و دست خالی به ايران بازنمی گردم. واقعاً دعای خير مردم را احساس می كردم و انرژی زيادی داشتم اما بايد بگويم كه از اين نتيجه خوشحال بودم اما از عملکردم راضی نیستم. تمام فكر و ذکرم مدال طلا بود و می خواستم با قهرمانی كار را تمام كنم كه متاسفانه نشد.

وی ادامه داد: تا يک قدمی مدال طلا هم رفتم اما نتوانستم موفق باشم. اگر وزنه ١٧١ كيلوگرمی را در حرکت یکضرب می زدم، شرايط خيلی فرق می كرد. در حرکت دو ضرب هم می توانستم كار را تمام كنم. وزنه 2015 کیلویی را بالای سر می بردم، مدال طلا برای من بود اما بعد از ٢٠٦ كيلو باز خودم روی تخته رفتم و فاصله زمانی زيادی نبود كه تنفسی داشته باشم. اگر يک حركت ديگر بود و من نفس می گرفتم قطعاً وزنه را می زدم.

ملي پوش دسته ٩٤ كيلوگرم ايران با بيان اين مطلب كه برای مدال جهانی تلاش می كند، خاطرنشان کرد: تمام تمريناتم برای مسابقات جهانی است. با تمام توان در اين مسابقات شركت می كنم و اگر اوضاع و شرايط به طور كامل خوب باشد در اين رقابت های مهم مدال آوری خواهم كرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار