تبانی در لیگ برتر وجود ندارد و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با آن برخورد جدی می‌کند و حتی در صورت مشاهده محرومیت دائمی از فوتبال را صادر می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه گردهمایی روسای هیات‌های فوتبال شهرستان‌های استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به شایعات فضای مجازی مبنی بر تبانی در هفته‌های پایانی لیگ برتر گفت: تبانی در لیگ برتر وجود ندارد و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با آن برخورد جدی می‌کند و حتی در صورت مشاهده محرومیت دائمی از فوتبال را صادر می‌کند.

وی بااشاره به بدهی بازیکنان از باشگاه‌ها افزود: تیم هایی که بازیکن خارجی دارند و پرونده مفتوح بدهی در فیفا دارند نمی‌توانند برای لیگ بعدی بازیکن خارجی بگیرند مگر اینکه پرونده آن‌ها در فیفا تعیین و تکلیف شود.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: در خصوص تیم‌های داخلی باید قوانین بازدارنده ایجاد شود و توقع برخی از بازیکنان که فدراسیون بدهی آن‌ها را از باشگاه‌ها دریافت کند، ناشدنی است.

تاج بابیان اینکه فوتبال باید به سمت فوتبال شفاف و سالم حرکت کند، خاطرنشان کرد: حرکت به سمت فوتبال سالم به‌صورت تدریجی صورت می‌گیرد و نمی‌توان به‌یک‌باره فوتبال کشور را سالم کرد.
انتهای پیام//ح. ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.