امام جمعه موقت خوسف گفت: واردات بی رویه و قاچاق،مهمترین عامل تعطیلی کارخانه ها است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛حجت‌الاسلام مقری،امام جمعه موقت خوسف در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه گفت: دولت آینده باید از واردات بی رویه که باعث تعطیل شدن کارخانه ها و عدم اشتغال جوانان می شود پرهیز کند.

وی با اشاره به رفتار امام حسین(ع) در واقعه کربلا افزود:امام حسین(ع) به ما آموخت که مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است و حضرت در مقابل تحریم حیاتی ترین ماده یعنی آب نیز مقاومت کرده و هرگز ذره ای با دشمن سازش نکردند.

حجت الاسلام مقری با بیان اینکه نباید فقط به کسی رأی بدهیم که مادیات دنیا را برای ما فراهم کند،گفت:باید در رأی دادن مصالح کشور را در نظر گرفت و با در نظر داشتن خون هزاران شهید و معلولیت جانبازان عزیز که جانثاران این انقلاب بودند در این راه گام برداشت.

امام جمعه موقت خوسف افزود:تمام هزینه های جانی و مالی که از روز اول انقلاب برای این نظام شده است فقط برای این است که این انقلاب به دست صاحب اصلی اش یعنی امام زمان(عج) برسد و نباید بگذاریم عده ای بیایند و بی شرمانه به بیت‌المال مسلمین دست‌اندازی کنند و خود را نیز ذخیره انقلاب دانسته و خواستار سهم خود از انقلاب شوند.

وی با اشاره به در پیش بودن روز معلم،ضمن تشکر از این قشر فرهیخته افزود:واقعاً جای شرمساری است که از صندوق ذخیره فرهنگیان که با کسر 5% حقوق معلم هایی که پرداختی شان به نسبت بسیاری از شغل های دیگر کم است،اختلاس صورت گیرد و بگویند اینها معوقات تنها 20 نفر بوده که پرداخت شده است.

حجت الاسلام مقری گفت:با این همه که رهبری عزیز تأکید بر جلوگیری قاچاق کالا و کنترل واردات دارند نمی توان دید که ما در سال گذشته محصولاتی مثل مربا را نیز وارد کرده ایم.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار