هت تریک پرسپولیسی ها در اعتصاب

باوجود حضور مسئولان باشگاه پرسپولیس در محل تمرینات این تیم شاگردان برانکو به اعتصاب خود ادامه دادند.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که در 2 روز اخیر به دلیل مشکلات مالی اعتصاب کرده و با وجود حضور در ورزشگاه خیریه عمل حاضر به انجام دادن تمرین نشده بودند، از ساعت 15 امروز هم در این ورزشگاه حاضر شدند تا دست کم پیش از دیدار با ذوب آهن یک جلسه تمرین کنند.

علی اکبر طاهری عضو هیات مدیره، حمیدرضا گرشاسبی عضو هیات مدیره و محمد ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس هم پس از عیادت از ابراهیم آشتیانی، برای دیدار با بازیکنان پرسپولیس به ورزشگاه خیریه عمل رفتند.

البته با وجود اینکه تاکنون وضعیت تمرین کردن یا نکردن بازیکنان این تیم مشخص نشده، هواداران پرسپولیس دست به اقدامی عجیب زدند.

تعدادی از هواداران خود را روی سقف رختکن ورزشگاه خیریه عمل رساندند تا از آخرین اتفاقات سرخ پوشان پایتخت مطلع شوند اما در همین حال مسئولان حراست ورزشگاه نزد آنها رفتند و از هواداران درخواست کردند محل را ترک کنند.

هت تریک پرسپولیسی ها در اعتصاب

در ادامه هواداران روی پل هوایی کنار ورزشگاه رفتند.

پس از گذشت حدود یک ساعت از نشست مسئولان باشگاه پرسپولیس با شاگردان برانکو همچنان تکلیف تمرین کردن یا نکردن سرخ پوشان پایتخت مشخص نشده است. از طرفی با توجه به اینکه ورزشگاه خیریه عمل نورافکن ندارد، مسئولان این ورزشگاه اعلام کرده اند اگر این امر تا ساعاتی دیگر مشخص نشود در ساعات ابتدایی شب، اجازه تمرین به تیم پرسپولیس را نمی دهند.

هت تریک پرسپولیسی ها در اعتصاب

کریم باقری ساعت 16:32 محل تمرین را ترک کرد.

محمد انصاری هم بدون انجام تمرین ورزشگاه خیریه عمل را ترک کرد. البته بنابراعلام پزشک تیم پرسپولیس وی مشکل آسیب دیدگی ندارد، اما به احتمال فراوان بازی با ذوب آهن را از دست می دهد.

در نهایت با وجود صحبت های طاهری و گرشاسبی با بازیکنان پرسپولیس بازهم شاگردان برانکو حاضر به تمرین کردن نشدند تا در این کار هت تریک کرده باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hosein
۰۱:۰۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
واقعا خجالت آوره همه جوره طعم خوش قهرماني و خراب كردند، اون از قضيه هاني، اينم از اين بهونه هاي الكي، زشته بهدا از كل تيم هاي لبگ بيشتر پول گرفتيد حالا كه قهرمان شديد ناز ميكنيد!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
این بازیکنان همونهایی هستند که حرف میزندنند ادعا میکردن خونشون قهرمزه مطمعن باشید که اینها نان را به نرخ روز میخورن نه به باشگاه احترام میزارن نه به هوادار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
این بازیکنان همونهایی هستند که حرف میزندنند ادعا میکردن خونشون قهرمزه مطمعن باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
این بازیکنان همونهایی هستند که نه به باشگاه احترام میزارن نه به هوادار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام،بابااینهافهمیدندتا10سال دیگه قهرمان نمیشند،تو آسیا دیگه هیچی ولش کن !
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۴۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام واقعا خجالت داره اینطوری میخواستن برای هوادار جون بدن بازیکن واقعی بنده خدا هادی بود که زمان او بیشتر از این مشکلات داشتیم یه اخ نگفت اما شما از دوران نرسیده ها دارید هوادار را اذیت میکنید برید همتون برید با شناختی که از برانکو دارم بازم یه تیم میسازه از این تیم بهتر خجالت بکشید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۲۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
بازیکنای پرسپولیس بیشترین پول رو گرفتند باز چی میخوان؟؟ !!
هوادارا پشت آقای طاهری رو خالی نمیکنند
آخرین اخبار