بازیكن تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: در زمان حضور میرسپاسی در سمت نایب رییسی بانوان هرگز با او به مشكل نخوردیم و باید درباره عملكرد وی منصف باشیم.

مائده برهانی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره استعفای نایب رییس بانوان فدراسیون گفت: شنیدن خبر استعفای میرسپاسی واقعا ناراحت كننده بود. او در دوران حضورش قدم‌های مثبتی برای والیبال برداشت و در مقایسه با نایب رییس‌های قبلی توجه بیشتری به والیبال بانوان كرد.

وی ادامه داد: برخی صحبت‌ها را درباره دلایل استعفای او شنیدم. با این حال هیچ‌كس نمی‌داند چه پیش خواهد آمد و والیبال بانوان بعد از این چه مسیری را طی می‌كند.

برهانی در ادامه گفت: ما به عنوان بازیكن نمی‌توانیم و نباید در مسائل مدیریتی دخالت كنیم. كار حرفه‌ای ما ایجاب می‌كند كه سرمان گرم تمرین و مسابقات باشد. با این حال همه ورزشكاران به دنبال آرامش هستند و این آرامش با یك ثبات مدیریتی قطعا بهتر حاصل می‌شود.

لژیونر والیبال بانوان ایران، گفت: میرسپاسی همیشه هوای دختران والیبال را داشت و هر بار به مشكلی برمی‌خوردیم خیلی دوستانه در كنار ما بود و مشكلات را تا حدی كه می‌توانست حل و فصل می‌كرد.  

وی اضافه كرد: البته تصور من این است كه در كل پست نایب رییس بانوان در فدراسیون‌های ورزشی پستی تزیینی به شمار می‌رود و نایب رییس‌های بانوان حتی اگر بخواهند اختیارات كافی ندارند و این موضوع شرایط را برایشان سخت می‌كند. به نظر من در مقایسه با نایب رییس‌های قبلی والیبال بانوان، در زمان حضور میرسپاسی اوضاع خیلی خیلی بهتر بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار