بازگشت طوسی و قاسمی به ایران/حضور در باکو در گروی تائید کمیته پزشکی

رضا قاسمی و مریم طوسی پس از مصدومیت در مسابقات جایزه بزرگ آسیا صبح امروز به ایران بازگشتند.

بازگشت طوسی و قاسمی به ایران/حضور در باکو در گروی تائید کمیته پزشکیبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ آسیا عصر روز پنجشنبه در شهر جیاژینگ چین برگزار شد و در پایان ملی پوشان کشورمان همانند مرحله نخست به دو مدال توسط قنبرزاده و ثمری دست یافتند.
 
در 2 مرحله برگزار شده دوندگان سرعتی کشورمان یعنی رضا قاسمی و مریم طوسی عملکرد خوبی نداشتند و نتوانستند توقعات را برآورده کنند.
 
این 2 ورزشکار به دلیل مصدومیت امروز به ایران بازگشتند و از حضور در مرحله سوم این رقابت ها که قرار است یکشنبه برگزار شود، انصراف دادند.
 
برهمین اساس حسین شایان به خبرنگار ما گفت: این 2 ورزشکار به دلیل مصدومیت نتوانستند در مرحله سوم مسابقات جایزه بزرگ شرکت کنند و صبح امروز به ایران بازگشتند تا روند کارهای درمانی خود را در ایران پیگیری کنند.
 
وی درباره اینکه آیا قاسمی و طوسی می توانند در بازی های کشورهای اسلامی شرکت کنند یا خیر، گفت: بستگی به نظر کمیته پزشکی فدراسیون دارد و باید معایناتی را از آن ها به عمل بیاورد تا مشخص شود طوسی و قاسمی می توانند در مسابقات کشورهای اسلامی شرکت کنند یا خیر.
 
شایان در پایان تصریح کرد: چنانچه مصدومیت این 2 ورزشکار جدی باشد چاره ای نداریم جز اینکه دوندگان دیگری را به جای آن ها به باکو اعزام کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار