رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد از راه اندازی برج IT در استان خبرداد و گفت: با راه اندازی این برج مشکلات حوزه IT و ICT رفع می شود.

برج IT در استان  راه اندازی می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سید مجتبی حسینی پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در جلسه بررسی مشکلات حوزه IT و ICT دستور کار ۲۱ جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان  از راه اندازی برج IT در استان خبرداد و گفت: استفاده دستگاه‌ها از مشاورین این حوزه، فعالیت شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها هستند.

حسینی پور افزود:  تامین زیرساخت‌های ارتباطی، روانسازی روند پرداخت تسهیلات به شرکت‌های فناوری، موظف شدن اداره کل صنعت معدن و تجارت استان در استفاده از ظرفیت شرکت‌ها برای سرمایه گذاری درصندوق پژوهش و توسعه و همکاری اداره کل امورمالیاتی برای معافیت‌های مالیاتی این حوزه از جمله مواردی بود که در بیست و یکمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصادمقاومتی استان تصویب شد.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی در راستای پیشبرد اهداف ۲۴ گانه ابلاغی از طرف رهبر معظم انقلاب افزود:سامانه نیپا امروز معرفی و از دستگاه‌ها خواسته شد تا این سامانه را فعال کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت:بر اساس این سامانه از این به بعد گزارش‌ها به صورت آنلاین در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور قابل رصد و ارزیابی است و می‌توان گزارش مدیریتی خاص را  از آن گرفت.

انتهای ییام/ی

راه اندازی برج IT در استان یزد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار