دبیر کل حزب اراده ملت گفت:دغدغه‌های مردم بیشتر در خصوص مسائل داخلی مانند اقتصاد و معیشت خلاصه می‌شود.

دغدغه‌های مردم بیشتر در خصوص مسائل داخلی مانند اقتصاد و معیشت خلاصه می‌شود احمدحکیمی‌پور  دبیر کل حزب اراده ملت در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون وعده‌های نامزدهای ریاست جمهوری 96  اظهار داشت: کاندیدا‌ها باید وعده‌هایی واقع بینانه و قابل دسترس به مردم بدهند چرا که وعده‌های پوچ و مبتنی بر پایه‌های غیرعقلانی مردم را نسبت به نظام کشور بدبین می‌کند و انگیزه مشارکت و حضور فعال را به تدریج  در انان از بین می‌برد.

وی افزود: وعده‌های کاندیداها باید با توانایی‌های آنها و امکانات و مصلحت‌های کشور همخوانی داشته باشد چه درمسائل اقتصادی و فرهنگی و چه در حوزه سیاست خارجی و بین‌المللی. کاندید‌اها باید بدانند وعده توخالی دردی از دردهای مردم دوا نمی‌کند.


حکیمی پور تصریح کرد: دغدغه‌های مردم بیشتر در خصوص مسائل داخلی مانند اقتصاد و معیشت خلاصه می‌شود البته آرامش و امنیت در کشور از اولویت‌های بزرگ مردم به شمار می‌آید چرا که آ‌رامش مردم و کشور اهمیت به سزایی در اداره امور دارد. مسائل بین المللی نیز از نظر اولویت در مرحله بعد قرار می‌گیرد.

وی با بیان این‌که مناظرات اگر به روش اصولی انجام گیرد نقش به سزایی در روشن‌گری افکار عمومی خواهد داشت، افزود: باید فرصتی فراهم شود که کاندیدا‌ها بتوانند برنامه‌های یکدیگر را به چالش بکشند و مشخص شود که توان واقعی در امور اجرایی و حل معضلات کشور از آن، چه کسی است. همچنین باید از کلی‌گویی و مسائل غیرقابل سنجش پرهیز شود و بر اساس اعداد و آمار و ارقام درباره مسائل کشور بحث شود.

حکیمی‌پور خاطرنشان کرد: مناظرات باید با ادبیاتی مناسب، قابل فهم و واقع بینانه بیان شود و همچنین کاندید‌اها با تکیه بر توانایی‌های خود با ادبیاتی مناسب یکدیگر را به چالش بکشند که مردم بتوانند توانایی‌های کاندید‌اها را بر اساس عقل و منطق تحمیل کنند و به شخص مناسبی رأی بدهند، زیرا ریاست جمهوری وظیفه خطیری‌ست که نباید به هر شخصی واگذار شود.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار