استاندار اردبیل گفت: باید تمامی مزایا و مشکلات در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری، قبل از اجرا به روشنی برای متقاضیان توضیح داده شود تا از بروز مشکلات بعدی در مسیر اجرای طرح جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،مجید خدابخش در جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل اظهار کرد: حذف بروکروسی‌های دست و پاگیر در مسیر سرمایه‌گذاران از اولویت‌های مهم در مسیر شتاب در تولید و اشتغال بوده که تمامی مدیران دستگاه‌های دولتی در استان باید در این زمینه اقدامات عملی و لازم را انجام دهند.

وی تبیین و تشریح شفاف و مناسب طرح‌هایی که سرمایه‌گذاران متقاضی راه‌اندازی آن هستند، از سوی مسئولان استانی ضروری دانست و تصریح کرد:‌ باید تمامی مزایا و مشکلات در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری، قبل از اجرابه روشنی برای متقاضیان توضیح داده شود تا از بروز مشکلات بعدی در مسیر اجرای طرح جلوگیری شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: رفع مشکلات در مسیر سرمایه‌گذاران و برداشتن هرگونه موانع احتمالی در آینده از جمله اهداف نشست‌های مرکز خدمات سرمایه‌گذاری بوده که به صورت هفتگی برگزار می‌شود تا از بروز نارسایی‌ها در حین اجرای طرح پیشگیری لازم انجام شده و نیز از مراجعات مکرر سرمایه‌گذاران جلوگیری شود.

خدابخش با تاکید بر توجه به نیاز بازار در اجرای طرح‌های تولیدی و صنعتی در استان و استفاده از نظرات کارشناسان گفت: باید سرمایه‌گذاران قبل از آغاز مراحل اجرایی طرح تولیدی خود و دریافت مجوزهای لازم به نیاز بازار کار به تولیدات و کالاهای مد نظر آنها توجه داشته باشند تا بی‌توجهی به این امر در آینده سبب زیان‌دهی برای واحد نشود.

وی زیان‌دهی واحد تولیدی را زمینه‌ساز ایجاد رقابت ناسالم اقتصادی دانست و افزود:‌ این گونه رقابتها زیان‌های بسیاری برای جامعه به دنبال داشته و اقتصاد و بازار را با اختلال مواجه می‌کند که باید تلاش کنیم با اقدامات مناسب و کارشناسی پیش از اجرای طرح‌های تولیدی از بروز چنین رفتارهای در اقتصاد جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.