فرماندار شادگان گفت: بازرسان با برگزاری دوره های مختلف آموزشی نسبت به شرح وظایف خود آشنا و در زمان برگزاری انتخابات با حضور بر سر صندوق های رای، بر حسن اجرای انتخابات نظارت کامل خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ احمد جعفری نسب ،فرماندار شادگان اظهار کرد: 185 بازرس بر روند انتخابات در شادگان نظارت دارند، در اجرای قانون انتخابات، برای نظارت بر حسن جریان انتخابات، بازرسان در شعب اخذ رای حضوری جدی دارند.

وی با اشاره بر اهمیت نقش مهم بازرسان در امر برگزاری انتخابات گفت: با وجود کار هیات های نظارت، اجرایی و عاملان برگزاری انتخابات، بازرس چشم وزارت کشور است و برای صحت و دقت بیشتر باید به طور مداوم هیات های بازرسی و بازرسان اوضاع را رصد کرده و اگر کم و کاستی و یا تخلف انتخاباتی انجام شد، گزارش را تنظیم و کارهای لازمه را انجام دهند.

فرماندار شادگان با اشاره به اهمیت و حساسیت این دوره از انتخابات با توجه به برنامه ها و توطئه های دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: مردم سربلند ایران اسلامی با مشارکت حداکثری خود در ۲۹ اردیبهشت ماه در پای صندوق های رای بار دیگر دشمنان را مایوس می کنند.

جعفری نسب بیان کرد: با حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند، بار دیگر شاهد تجلی عزم ملی برای تعیین آینده کشور باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.