مدیر کل امور دریای سازمان بنادر و دریا نوردی گفت: فروش بلیت سفرهای دریایی به صورت اینترنتی انجام می شود که این نوع فروش باعث جلوگیری از ازدحام مسافران در بنادر می شود.

بماند////فروش بلیت سفرهای دریایی اینترنتی می شود/ افزایش نظارت بر ایمنی ترددهای دریایی
نادر پسنده مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر و دریا نوردی در گفتگو با خبرنگار حوزه   راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به فروش اینترنتی بلیت مسافرت‌های دریایی گفت: با تلاش و سرمایه گذاری انجام شده هم اکنون فروش بلیت مسافرت‌های دریایی بصورت الکترونیکی و اینترنتی از نظر زیر ساخت در تمامی بنادر مسافری فعال و آماده بکار شده و تعاونی‌های مسافری در حال وارد کردن اطلاعات شناور‌ها و برنامه سفرهای دریایی هستند.
 
وی افزود: اطلاعات حاصل از صدور بلیت های مسافرت‌های دریایی در هر لحظه مدیریت ترافیک و نظارت موثرتر بر ایمنی تردد‌های دریایی را تسهیل می‌کند.
 
مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر و دریا نوردی با اشاره به اینکه یکی از دلایل عمده ازدحام مسافران در پایانه‌های مسافری دریایی، حضور جهت خرید بلیط و انتظار تا ساعت حرکت شناور‌ها بود، تصریح کرد: انتظار می‌رود با فروش اینترنتی بلیت و خروج باجه‌های فروش بلیط از ترمینال‌ها در واقع فقط مسافرانی به ترمینال مراجعه نمایند که بلیت خود را از قبل تهیه کرده و آماده سوار شدن به کشتی و خروج از ترمینال هستند.
 
وی یاد آور شد: فروش اینترنتی بلیت سفرهای دریایی نه تنها زمینه ساز کاهش اتلاف وقت مسافران می‌شود بلکه هیچگونه ازدحامی در ترمینالهای مسافری نیز ایجاد نخواهد شد.
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار