جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: کسی شایستگی مسوولیت خدمت به مردم در نظام ولایی را دارد که در تراز ولایت سربازی کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی امروز در جمع ائمه جمعه و جماعات کاشان در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان افزود: کسی شایستگی مسوولیت دارد که بطور واقعی روحیه خدمت‌گذاری به مردم را داشته باشد، مردم را سالا ببیند و حکومت او بر مردم نباشد بلکه برای مردم باشد.

تبعیت مطلق نسبت به ولایت را از دیگر ملاک‌های شایسته برای خدمت‌گذاری به مردم و و مسوولیت در نظام ولایی دانست و گفت: تعبد کامل و شریعت محور بودن نه اینکه بخشی از دین را قبول و بخش دیگری را قبول نکردن نیز از دیگر شاخصه‌های شایسته برای شایسته مسوولیت در نظام ولایی انقلاب اسلامی با موتور حرکت دین است.

وی با تاکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی در سراسرجهان با جبهه استکبار درگیراست گفت:ما نیازمند مسوولان هستیم که در تراز ولایت ولایت سربازی کنند و مجری اسلام باشند.

به‌گفته‌وی،«تبین دین خدا» ، «دفاع از دین خدا در برابر هر خطر، تحریف و تهاجم» و «نقش راهبری و مدیریت» سه رسالت مهم مستمر و ارث برده از اولیای الهی روحانیت به عنوان سنگرنشینان اسلام است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، دین شناسی کامل را شرط مدافع و مجری دین بودن برای رو حانیت تاکیدکرد و گفت:منظور از دین دینی است که همه فهم‌های زندگی را پوشش می دهد که برای تحقق این مهم پرورش طلبه های دین شناس در حوزه های علمیه ضروری است.

*استکبار هدف از بین بردن انقلاب و انحراف آن از مسیر اسلام ناب محمدی را دارد

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی، چهار جبهه «عظیم» ، «وسیع» ، «نامتجانس» و با «قدرت تبلیغاتی و رسانه ای بالا» استکبار با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب را یادآورشد و گفت:استکبار به این نیتجه رسیده است انقلاب اسلامی که هدف آن احیای اسلام ناب محمدی و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی موعود است یا باید از بین برود یا به همین علت ناچار است هزینه های زیادی برای نابودی و یا به انحراف کشاندن انقلاب بپردازد.

وی با تاکید بر اینکه تقابل انقلاب اسلامی با جبهه استکبار بر سر منافع مادی و جغرافیایی نیست گفت:این تقابل جنگ ایمان و کفر، توحید با شرک و حاکمیت ولایت الله با حاکمیت طاغوت است.

به‌گفته‌وی، استکبار فتنه تعامل با ایران را تنها راه تاثیرگذار بر انقلاب اسلامی، براندازی، توقف و یا تحریف آن دانسته است.

*فعالیت 160 موسسه و تشکیلات آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، فعالیت 60 موسسه و 100 تشکیلات سازمان مردم نهاد در آمریکا برای چگونگی مقابله با انقلاب اسلامی ایران را خاط رنشانکرد و گفت: خروجی همه آنها این بوده که انقلاب اسلامی ایران با عملیات سخت نابود نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی،تصریح‌کرد:تغییرذائقه فرهنگی مردم، بهره گیری از برخی نخبگان دانشگاهی و مسوولان داخل کشور، تغییر تحلیل‌ها و محاسبات نخبگان و مسوولان به لحاظ سیاسی و تغییر در اصول سیاست‌ها و باورها که رهبر معظم انقلاب آنها را عناصر ماندگاری انقلاب بیان فرمودند از دیگر دلایلی است که استکبار از راه فتنه تعامل با ایران برای نابودی انقلاب پیش‌گرفته است.

وی، ضعیف کردن اقتدار ملی ایران در عرصه های مختلف را نیز از دیگر توطئه های دشمن نام برد و گفت: دشمن معتقد است با ایجاد ضعف در قدرت و اقتدار ایران در عرصه های نظامی، امنیتی، سیاسی و علمی ضعیف می‌تواند بر انقلاب اسلامی تاثیرگذارشود.

به‌گفته‌وی،عدم ضرورت هزینه‌نکردن زیاد برای اقتدار نظامی کشور نیز از مطالبات استکبار است.

*ترویج دین مداری منهای روحیه انقلابی و اسلام سکولار از ترفندهای دشمن برای مقابله با انقلاب

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، در پایان، ترویج دین مداری منهای روحیه انقلابی، ترویج اسلام سکولار شده و استفاده از فرصت انتخابات را از دیگر ترفندها و راهکارهای استکبار در مباحث تاثیرگذار بر انقلاب اسلامی برشمرد و گفت:به همین علت انتخابات برای انقلاب اسلامی یک امتیاز شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی، کم انگیزه کردن حضور مردم و خراب کردن مهندسی انتخابات از دیگر تلاش‌های دشمن برای انتخابات پیش رو برشمرد و گفت:دشمن با کم کردن حضور حداکثری مردم می‌خواهد اعتبار انقلاب اسلامی در جهان از بین برود.

وی در پایان، با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: نگاه به انتخابات باید نگاه به میدان جنگ با استکبار باشد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.