آیین اختتاميه سی‌ و چهارمین دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با اعلام برگزیدگان این دوره به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اختتاميه سی‌و چهارمین دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضور سران کشوری و مدیران نهادهای برگزاری، در مصلای تهران برگزار شد. 

همچنین در این لحظه شاهد حضور حفاظ، قاریان و نمایندگان 83 کشور جهان در این رویداد هستیم.

اجرای گروه تواشیح محمد رسول الله
از حاشیه‌های مراسم می‌توان به اجرای گروه تواشیح محمد رسول الله(ص) اشاره کرد. همچنین کلیپ تصویری با مضمون اسلام ستیزی و جنایات گروه تکفیری به اجرا در آمد.
۷ سال پیش
اسامی برترین قاریان و حافظان نوجوان جهان اعلام شد
هیات داوران مسابقات قرآن کریم، قاری و حافظ ایرانی را به عنوان مقام نخست رشته‌های حفظ و قرائت این دوره از مسابقات معرفی کرد . بیشتر بخوانید


۷ سال پیش
مسابقات بین المللی قرآن کریم فرصتی برای حرکت جامعه اسلامی به سوی قرآن بود
این مراسم بطور رسمی با اجرای مجید یراقبافان و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمين سیدمصطفی حسینی آغاز شد. 

حجت الاسلام‌والمسلمين حسینی در ابتدای این مراسم ضمن سلام و تبریک عید سعید مبعث گفت: خدا را شاکر هستیم که خادمان قرآن در ایران توفیق ارایه خدمت این دوره از مسابقات را با ویژگی‌های متمایز داشتند.

وی ادامه داد: امسال پنج رویداد بزرگ اولین دوره مسابقات بانوان، طلاب علوم دینی و قرآنی و دومین دوره روشندلان و همچنین پنجمین دوره مسابقات دانش‌آموزان را در دو بخش دختران و پسران برگزار کردیم. این توفیق و موفقیت بزرگی برای جامعه فرهنگی کشور بود که با یک تعامل و هم‌افزایی بتوانند توانمندی جمهوری اسلامی ایران را نشان دهیم. 

حجت‌الاسلا‌م‌والمسلمين حسینی بیان کرد: مسابقات بین‌المللی قرآن کریم فرصتی بود تا برای حرکت جامعه اسلامی به سوی قرآن و توجه بیشتر مسوولان را شاهد باشیم. 

وی افزود: در عرصه‌های فردی و اجتماعی به برکت قرآن کریم و اهتمام خادمان در وزارت آموزش و پرورش سازمان بهزيستي، مدیریت حوزه‌های قرآنی، اوقاف، صدا و سیما و دیگر نهادها این رویداد خلق شد تا این رویداد مورد توجه قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمين حسینی با اشاره به برگزاری دیگر همایش‌ها در کنار مسابقات قرآنی اظهار داشت: در کنار برگزاری مسابقات، دهمین همایش پژوهش‌های قرآنی و برپایی نمایشگاه بزرگ جانبی و رونمایی محصولات فرهنگی و هنری را داشتیم.

۷ سال پیش
چه کسانی در مراسم اختتامیه حاضر شدند؟
تاکنون حجت الاسلام والمسلمين محمدی نماینده مقام معظم رهبري، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، سرلشگر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا، لاله افتخاری، فاطمه ذوالقدر، حجت‌الاسلام محمدی، سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه و فیض معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش هم در این مراسم حاضر شدند و لحظه به لحظه شاهد مسئولان لشگری و کشوری هستیم. 
۷ سال پیش
آغاز مراسم اختتامیه سی و چهارمین مسابقات قرآن کریم
مراسم با سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و همچنين تلاوت قاری ایرانی سعید پرویزی آغاز شد و به صورت نمادین گروهی نمایشی با در دست داشتن سبدهای گل فضا را با شمیم گل‌های محمدی عطرآگین کردند.
۷ سال پیش



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار