نخستین جلسه هماهنگی سرناظرین مناطق بیست و دوگانه انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش برگزار شد.

جلسه هماهنگی سرناظرین مناطق بیست و دوگانه تهران برگزار شدبه گزارش گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخستین جلسه هماهنگی سرناظرین مناطق بیست و دوگانه انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش با حضور دبیر هیات نظارت و رییس کمیته امور مناطق و ناظرین برگزار شد.

در ابتدای جلسه علیرضا محمودی ضمن اشاره به وظایف سرناظرین مناطق بیست و دوگانه تهران و معاونین آنها به راهکارهای تعریف شده در شرح وظایف برای حل و فصل مشکلات احتمالی پرداخت.

وی با تاکید بر اینکه قانون فصل الخطاب همه در انتخابات خواهد بود افزود: همه ما نسبت به تک تک آرای ماخوذه مسئولیم و نباید ذره‌ای نگاه و هویت جناحی در حوزه نظارت بر انتخابات وجود داشته باشد.

سپس پرویز نصیری رییس کمیته مناطق و ناظرین در خصوص وظایف سرناظرین توضیحات تکمیلی را ارائه کرد. وی در سخنان خود به همه سر ناظرین تاکید کرد که در نحوه جذب ناظران صندوق‌ها باید مدارک و مستندات کافی که در قانون به آن اشاره شده از داوطلبان حضور در سرصندوق‌ها دریافت شود.

نصیری همچنین اعلام کرد: تا روز برگزاری انتخابات چند جلسه هماهنگی دیگر بین هیات نظارت و سرناظرین برگزار خواهد شد. 

در ادامه این جلسه بهروز نادری نسب دبیر اجرایی هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش نیز طی سخنانی به تشریح اهمیت کار سرناظرین در انتخابات شورای شهر پرداخت.

وی گفت: همه دست‌اندکاران برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری اعم از هیات‌های اجرایی و نظارت حق دخالت دادن علایق سیاسی در عرصه برگزاری انتخابات را ندارند. همه باید مر قانون و آیین‌نامه‌های مربوطه را اجرا کنیم، اعتماد مردم به برگزارکنندگان انتخابات بسیار مهمتر از رقابت‌های جناحی و سیاسی است.

نادری نسب با تاکید بر اینکه خدا بر همه اعمال ما حاضر و ناظر است، افزود: این روزها و این رقابت‌ها در چند هفته آینده به پایان می‌رسد و آنچه باقی می‌ماند اعمال و کردار ما نزد خداوند است.

دبیر هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش ضمن تقدیر از همه نهادهای مسئول که تاکنون همکاری خوبی با هیات نظارت داشته‌اند، گفت: امیدوارم در طول روزهای آینده همه امکانات و ضروریات مورد نیاز هیات نظارت در همه مناطق بیست و دوگانه فراهم شود.

در پایان سرناظرین مناطق بیست و دوگانه دغدغه‌های خود را به صورت پرسش مطرح کردند و مسئولین دبیرخانه هیات نظارت و رییس کمیته امور مناطق و ناظرین هم به پرسش‌ها پاسخ لازم دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.