عزت، امنیت و اقتدار ملی با داشتن روحیه انقلابی و در سایه وحدت نیرو‌های مسلح و رهبری محقق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، فرمانده هان نیروهای مسلح تربت جام درهمایش نیروهای اقتدار که به همت انجمن اسلامی دانشگاه آزاد در سالن آموزشکده سما برگزار شد با تشریح مولفه‌های اقتدار بیان داشتند: عزت، امنیت و اقتدار ملی با داشتن روحیه انقلابی و در سایه وحدت نیرو‌های مسلح و رهبری محقق شده است.

در این محفل دانشجویی سرهنگ ابوطالب جوان فرمانده سپاه تربت جام با اشاره به مؤلفه‌های قدرت واقتدار گفت: دفاع مقدس باعث کسب تجربیات مطلوبی شد که مایه عزت، مباهت و غیرت ایرانیان شد و رزمندگان اسلام برای اقتدار نظام و حاکمیت دینی و دستاورد‌های انقلاب جان خود را تقدیم کردند.

وی افزود: ایمان به خدا و تدین در نیرو‌های مسلح و تبعیت از ولایت فقیه باعث انسجام و وحدت در قوای نظامی کشور شده است.

فرمانده سپاه تربت جام گفت: وحدت و یکدلی میان نیروهای مسلح برای ارتش‌های جهان الگو شده است و اگر می‌خواهیم عزت، اقتدار و آبروی نظام استمرار داشته باشد باید مسیر شهدا را ادامه دهیم.

سرهنگ ابوطالب جوان با اشاره به وضعیت وشرایط شهرستان به لحاظ امنیتی تصریح کرد: با توجه به اینکه در کشور همسایه افغانستان ناامنی و درگیری بالاست شرایط امنیتی شهرستان بسیار مطلوب است و شبانه روزی مرز‌ها نظارت و کنترل می‌شود.

سرهنگ ایرج دبیر نظامی فرمانده تیپ ۳۸ زرهی تربت جام در ادامه با اشاره به مؤلفه‌های اقتدار گفت: امروز همه باید شاکر باشیم که مردم با کمال آرامش و امنیت در شهرهای مرزی زندگی می‌کند و حضور نیروهای مسلح در نقاط مرزی آرامش آفرین است.

وی با اشاره به نقش شهدا در ایجاد امنیت کشور افزود: هرچه داریم از خون پاک شهیدان و آمادگی نیروهای مسلح برای جانفشانی در راه اسلام و انقلاب است.

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی تربت جام گفت: ولایت مداری رکن اصلی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است و غیرت جوانان ما باعث شده که دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

دیبر نظامی تصریح کرد: اتحاد نیروهای مسلح موجب شده است که به پیشرفته‌ترین سلاح روز مجهز شویم و امروز این سلاح در اختیار نیروهای مرزی قرار دارد تا از کیان کشور حفظ و حراست کنند.

وی تاکید کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ارتش حزب الله، ذالفقار ولایت، مردمی و پای در رکاب است.

سرهنگ حسین علیزاده جانشین فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: نیروی انتظامی با قدرت وقوت امانت دار حافظ دستاورد‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

وی با اشاره به اولویت‌های کاری نیروی انتظامی در سال جاری گفت: الویت اول امنیت انتخابات و صیانت از آرای مردم است که با قوت و قدرت همچون گذشته ورود خواهیم کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: اولویت دوم مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز است که امسال از مبادی ورودی به شدت کنترل و رصد می‌شود تا شعار سال محقق شود.

علیزاده با اشاره فعالیت این نیرو در فضای مجازی تصریح کرد: پلیس فتا به خوبی بر فضای مجازی اشرافیت داشته و امنیت فضای مجازی را به عهده دارد که توانسته ۸۰ درصد شکایات مردم را به نتیجه برساند.

وی با اشاره با طرح امنیت جاده‌ای توسط پلیس راهور ابراز داشت: در سال گذشته با تلاش پلیس راهور ۵۰ درصد کاهش تلفات و صدمات ناشی از حوادث جاده‌ای داشتیم.

انتهای پیام//س. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.