کرمانشاه؛

20هزار مترمربع فضا برای تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها در سطح شهر کرمانشاه

مدیرامور شهری شهرداری کرمانشاه گفت: 20 هزار مترمربع فضا برای تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها در سطح شهر کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مدیرامور شهری شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه 20 هزار مترمربع فضا برای تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها در سطح شهر کرمانشاه در نظر گرفته شده، گفت: نیمی از این فضا روی پایه‌های منوریل تعبیه شده است.

علیرضا احمدی با بیان اینکه در انتخابات گذشته شاهد نصب پوستر و دیوارنویسی روی پایه‌های منوریل بودیم، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از این امر امسال نیمی از فضایی که برای تبلیغات در نظر گرفته شده روی پایه‌های منوریل است و مابقی روی دیوارهای شهر قرار دارد.

مدیرامور شهری شهرداری کرمانشاه ادامه داد: کار آماده کردن این فضا را چند روزی است که آغاز کرده ایم و طی یک یا دو روز آینده این کار به اتمام می‌رسد.

احمدی با اشاره به اینکه تا امروز کار آماده سازی فضای تبلیغات در مناطق یک، شش و هشت به طور کامل به پایان رسیده، اظهار کرد: برای همه مناطق هشتگانه فضای تبلیغات در نظر گرفته می‌شود.

به گفته این مسئول، مناطق پرتردد و سرگذر در اولویت هستند.

مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه گفت: تبلیغات ریاست جمهوری نیازمند فضای کمتری است و به همین دلیل نیمی از فضای تبلیغاتی را به انتخابات ریاست جمهوری اختصاص داده ایم، اما برای انتخابات شورای شهر فضاهای در نظر گرفته شده را بیشتر می‌کنیم.

احمدی دیوارنویسی و چسباندن پوستر در فضاهای غیر از محل مشخص شده را تخلف دانست و افزود: در صورت تخلف و ایجاد خسارت، موضوع را به فرمانداری گزارش می‌دهیم تا پیگیری شود.

وی اظهار کرد: افرادی که در تبلیغات دچار تخلف و قانون شکنی می‌شوند نمی‌توانند انتخاب مناسبی باشند و از مردم می‌خواهیم افراد قانون شکن را بشناسند و بدانند این افراد برای اداره امور مفید نیستند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار