مدیر کمیته امداد شهرستان عنبرآباد گفت: هزار و ۷۵۰ هزار حامی از ایتام و فرزندان تحت پوشش کمیته امداد حمایت می‌کنند.

حمایت هزار و ۷۵۰ حامی از ایتام تحت حمایت کمیته امدادبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علی رییسی، مدیر کمیته امداد شهرستان عنبرآباد با اشاره به اینکه حامیان طرح اکرام و محسنین طی پارسال، ۱۰ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال به صورت نقدی به ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند تحت تکفل خود مساعدت کرده‌اند، گفت: هزار و ۷۵۰ هزار حامی در قالب این طرح ها از ایتام و فرزندان تحت پوشش کمیته امداد استان کرمان حمایت می‌کنند و همواره با کمک‌های معنوی، عاطفی، نقدی و غیرنقدی خود موجب شادی آنان می‌شوند.

وی تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان را هزار و ۴۰ نفر عنوان کرد و افزود: این ایتام و فرزندان توسط هزار و ۷۵۰ حامی حمایت می شوند.

رییسی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام یکی از طرح های موفق کمیته امداد است، خاطرنشان کرد: هم اکنون هیچ یتیم بدون حامی تحت حمایت کمیته امداد نیست؛ تعدادی از ایتام نیز دارای دو یا سه حامی هستند.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان فاقد حامی هستند از حامیان و خیران نیکوکار خواست با مشارکت در طرح محسنین و حمایت از این فرزندان خانواده های نیازمند موجب شادی این مددجویان را فراهم کنند.

رییسی خاطر نشان کرد: کمیته‌ امداد به عنوان یک نهاد حمایتی به تنهایی قادر به تامین تمامی نیازهای خانواده‌های نیازمند نیست که لازم است خیران و نیکوکاران برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر بیش از پیش یاریگر این نهاد باشند؛ کمک های حامیان و خیران نیکوکار به نیازمندان نقش اساسی در ارائه خدمات بهتر به خانواده های تحت حمایت ایفا می کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار