دونده سرعت تیم ملی دو و میدانی کشورمان گفت: امیدوارم آسیب دیدگی اخیرم جدی نباشد و هر چه سریع تر بهبود پیدا کنم تا بتوانم در رقابت های کشورهای اسلامی شرکت کنم.

رضا قاسمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد مصدومیتش در مسابقات جایزه بزرگ آسیا چین اظهار داشت: متاسفانه نزدیک به چند ماهی می شود که از ناحیه پاشنه پا دچار مصدومیت شده ام و روز گذشته هم همین موضوع باعث شد تا نتوانم مسابقه را به پایان برسانم. به طور حتم اگر مصدوم نبودم به راحتی می توانستم مدال کسب کنم اما بد شانسی سراغم آمد و نتوانستم آن نتیجه ای را که برای خودم متصور شده بودم بدست‌ آورم.

ملی پوش دو و میدانی در مورد این که آیا در دو مرحله بعدی جایزه بزرگ آسیا شرکت می‌کند یا خیر، گفت: به فدراسیون اعلام کردم در صورت امکان زودتر به ایران بازگردم تا برای بازی های کشورهای اسلامی آماده شوم.

قاسمی در ادامه عنوان کرد: بعد از مسابقات ساحلی آسیا ویتنام و رقابت های داخل سالن ترکیه به طور مستمر در اردوهای تیم ملی شرکت کردم تا بتوانم در مسابقات جایزه بزرگ چین و تایوان ضمن کسب 3 مدال طلا بتوانم رکورد شخصی ام را ارتقا دهم اما متاسفانه با مصدومیت نا به هنگامی مواجه شدم و سپس مجبور شدم از شرکت در این رقابت ها و 2 مسابقه آتی کناره گیری کنم.

دونده سرعت تیم ملی دو و میدانی در پاسخ به این سوال که‌ آیا می تواند در رقابت های کشورهای اسلامی برای تیم ملی دو و میدانی به میدان برود یا خیر،تصریح کرد: امیدوارم آسیب دیدگی اخیر جدی نباشد و هر چه سریع تر بهبود پیدا کنم تا بتوانم در این رقابت ها شرکت کنم و با عملکردی قابل قبول عدم حضور در مسابقات جایزه بزرگ آسیا را جبران کنم و با درخشش خیره کننده در این مسابقات دل ملت ایران را شاد کنم.

دارنده مدال طلای بازی های داخل سالن آسیا اظهار داشت: این مصدومیت نمی تواند خللی در کار من ایجاد کند و خوشبختانه من نزدیک به چند سال است که در عضویت تیم ملی قرار دارم و این موضوعات کوچک نمی تواند برای من مشکلی بوجود بیاورد، زیرا همگان از انرژی و سخت کوشی من آگاه هستند.

دارنده مدال نقره مسابقات ساحلی آسیا در پایان اذعان کرد: امسال مسابقات زیادی برای دو و میدانی کشورمان در میادین بین المللی در پیش است و امیدوارم مسئولان فدراسیون طوری برنامه ریزی کنند که ورزشکاران کشورمان در تمامی این رقابت ها بتوانند نتایج خوبی را بدست آورند. خوشبختانه نخبگان زیادی در رشته دو و میدانی وجود دارد و اگر به آن ها توجه شود شک نداشته باشید‌ آنان می توانند آینده دو و میدانی کشورمان را در سال های آینده رقم بزنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار