رضایتمندی مردم نیازمند ارائه خدمات مطلوب است که این مهم در حوزه شهری چشم انداز روشنی دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ امام جمعه یاسوج در دیدار با شهردار این شهر با اشاره به اینکه افزایش رضایتمندی مردم نیازمند ارائه خدمات مطلوب است گفت: امروز یاسوج به کارگاه سازندگی تبدیل شده و خدماتی که در حوزه عمران شهری ارائه می‌شود، تحسین برانگیز است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی افزود: افرادی در مجموعه شهری به مردم خدمت می‌کنند که اجر و پاداش مضاعفی دارند.

حجت الاسلام حسینی افزود: تبعیض بزرگترین خیانت به مملکت است وکسانیکه در راه خدمت به شهروندان کار شکنی می کنند به عذاب‌‌ شدیدی گرفتار می شوند.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری در مقابل تبعیض ها و درخواست نامعقول ایستادگی کرده و این امر سبب موفقیت بیشتری در این عرصه شده است.

شهرداری یاسوج نیز گفت: چهار بوستان این شهر به اسکان موقت مسافران و گردشگران اختصاص یافته است و با اختصاص این بوستان ها، برای اقامت موقت همه مسافران و گردشگران آماده شد .

جاوید با بیان اینکه نهضت آسفالت معابر شهری در حال تکمیل شدن است افزود: آسفالت معابرخاکی هسته مرکزی شهر یاسوج از سه سال گذشته زیر پوشش طرح نهضت آسفالت قرار گرفته و اکنون آسفالت مناطق الحاقی و حاشیه ای شهر نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: زیرسازی، همسان سازی و نوسازی معابر اصلی شهر در دستور کار قرار گرفته و با بهترین مصالح و کیفیت در حال انجام است.

شهردار یاسوج گفت: بدهی شهرداری در سه سال گذشته 350 میلیارد ریال بوده که اکنون این بدهی به همت مدیران شهرداری پرداخت شده است.

وی افزود: راه اندازی طرح برون سپاری خدمات شهرداری، همسان سازی عوارض دریافتی از شهروندان، زیر سازی و نوسازی خیابان جمهوری از خدمات مهم شهرداری در این مدت بوده است.


انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.