محدودیت های ترافیکی از امروز در جاده های ارتباطی مازندران اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته، محدوديت ها و ممنوعيت های ترافیکی در محورهای موصلاتی استان اجرا می شود.

 

موتورسيكلت :

تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 6 اردیبهشت تا ساعت 6 صبح روز شنبه 9 اردیبهشت از محورهای كرج - چالوس ، هراز، فيروزكوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعكس ممنوع است.

تردد موتور سيكلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموريت های ضروری در مسير مجاز جريان ترافيک بلامانع خواهد بود.

محور هراز:

تردد همه تریلرها کماکان ممنوع است.

تردد كليه كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 6 اردیبهشت و همچنين از ساعت 8 صبح تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 اردیبهشت ممنوع است.

محور سوادکوه:

تردد همه تريلرها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 8 اردیبهشت از تهران به قائم شهر و بالعكس ، ممنوع است.

محور چالوس:

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه 8 اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 23 همان روز از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

تردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت به استثناء حاملين موادسوختی ويا فاسدشدنی از محور كرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار