آمدن یا رفتن من دست اعضای هیات مدیره نیست/رضاییان در لیست منصوریان جایی ندارد

مدیرعامل باشگاه استقلال به بحث برکناری خود واکنش نشان داد.

آمدن یا رفتن من دست اعضای هیات مدیره نیست/رضاییان در لیست منصوریان جایی ندارد
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رضا افتخاری درباره ادعای یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال مبنی بر جدایی مدیرعامل این باشگاه در مایان فصل بیان کرد: چنین چیزی نیست. مگر آمدن یا رفتن من دست اعضای هیات مدیره است. هیئت مدیره باشگاه تعیین شده و به زودی معرفی و اعضا تشکیل جلسه می دهند.

وی ادامه داد: مجمع باشگاه استقلال به دلیل نرسیدن گزارش حسابرس تشکیل شده است اما اکنون این اتفاق افتاده و درخواست‌مان را به وزیر ورزش داده‌ایم و آنها باید زمان را مشخص کنند. ترکیب هیأت مدیره هم مشخص شده و به زودی اعلام می شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه بازیکنان استقلال تاکنون چند درصد از مطالبات خود را دریافت کرده اند، بیان کرد:‌ تا الان نزدیک به 80 درصد قراردادها را پرداخت کرده ایم. البته تمام بازیکنانی که زیر 100 میلیون قرارداد داشتند، مبلغ قرارداد کامل خود را دریافت کرده اند. برای اولین بار در تاریخ باشگاه استقلال است که هنوز بازی‌ها تمام نشده بازیکنان پول‌شان را گرفته‌اند.
 افتخاری درباره اینکه آیا مبلغ قرارداد بازیکنان براساس مصوبه هیات مدیره پرداخت شده یا خیر اظهار داشت: مصوبه را قبلا گرفته‌ام و حتما با مصوبه پول پرداخت کردم. با زمانی هم برای این کار هماهنگ کردم.

وی درباره دلیل غیبت معینی در باشگاه استقلال گفت: اجازه دهید وارد این مسائل نشوم.

افتخاری در مورد گلایه از خود اظهار داشت: تلفن آنها را نداشتم و شاید با شماره‌ای تماس گرفتند که نمی‌شناختم. از سوی دیگر تعطیلات عید بود و مسافرت بودم. ما 4 روز یک بار درگیر مسابقات هستیم. در ضمن می‌توانستند از طریق باشگاه اقدام کنند.
افتخاری درمورد بالارفتن مبلغ قرارداد بازیکنان فعلی استقلال در فصل آینده گفت: هر بازیکنی نرخی دارد و ما بر اساس نرخ بازیکنان با آنها قرارداد می‌بندیم. اگر کسی بخواهد رقمی بالاتر از نرخ بگیرد با وی قرارداد نمی بندیم. به هیچ وجه زیر بار زیاده‌خواهی بازیکنان نمی رویم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره این که کاوه رضایی به صورت جدی خواستار افزایش مبلغ قرارداد خود شده گفت: با کاوه صحبت کردم و خواستم به ما فرصت بدهد. مشکل کاوه آبشن‌های قراردادش است و نگران است این آپشن‌ها را قبول نکنیم. زدن 10 گل در طول فصل و دعوت به تیم ملی جزء آپشن های قرارداد رضایی است. از کسانی که با کاوه قرارداد بسته بودند پرسیدم که آنها گفتندد این آپشن‌ها درست است. به کاوه رضایی عنوان کردیم که این آپشن‌ها را قبول داریم و وی خیالش از این بابت راحت شد. امروز هم بخشی از پولش را گرفت.
 
افتخاری درباره شایعه پیشنهاد باشگاه استقلال به رامین رضائیان تصریح کرد: هیچ صحبتی با او نکرده‌ایم و کسی هم از طرف او به عنوان مدیربرنامه با ما جلسه‌ای نگذاشته است.

وی در مورد بحث مذاکره باجناق منصوریان با رامین رضائیان خاطرنشان کرد: باجناق منصوریان چه کاره است که بخواهد مذاکره کند. مگر مدیربرنامه رامین رضائیان است؟ اگر قرار بر مذاکره‌ای باشد باید بین رضائیان یا مدیر برنامه‌هایش با باشگاه انجام شود. تا این لحظه هیچ مذاکره‌ای انجام نشده و حرفی هم نزدیم چرا که رامین اصلا در لیست منصوریان نیست.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره دلیل انتخاب کشور ازبکستان به عنوان میزبان بازی های این تیم با تیم های عربستانی در مرحله بعد تصریح کرد: در گرمای تابستان بازیکنان در عمان به مشکل می‌خورند و به دلیل اینکه آب و هوای ازبکستان در آن فصل خوب است ما ازبکستان را انتخاب کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار