هیلی: اعضا شورای امنیت پیام ما را به روشنی شنیدند

نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت در دیدار ترامپ با اعضای شورای امنیت آنان پیام او را به وضوح شنیده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل روز دوشنبه در کنفرانس خبری کاخ سفید از دیدار اعضا شورای امنیت این سازمان با رئیس جمهوری آمریکا و موضوع گفت وگوها در این دیدار سخن گفت.

نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت که رئیس جمهوری متبوعش در این دیدار به اعضا شورای امنیت تفهیم کرد که تلاش دولت تازه آمریکا ایجاد اصلاحاتی در این نهاد بین المللی است.

هیلی از جمله موارد این اصلاحات به نحوه صرف هزینه ها، اصلاحات در عملیات صلح بانی و مهم تر از همه حمایت و پشتیبانی از قطعنامه های مصوبه شورا اشاره کرد و گفت که از نظر آمریکا تضمین اجرای قطعنامه هایی که به تصویب این شورا رسیده در بالاترین درجه اهمیت قرار دارد.

وی اضافه کرد که پیام مهم ترامپ به نمایندگان عضو این شورا این بود که کشورش اهل عمل است و افزودکه اعضا مذکور پیام رئیس جمهوری کشورش را به روشنی و وضوح شنیده اند و مدعی شدآن‌ها در این دیدار بخوبی پی برده اند که ترامپ در سیاست های خارجی خود جدی است.

هیلی در نهایت اشاره کرد که اعضای شورای امنیت در پی دیدار با رئیس جمهوری آمریکا با هربرت مک مستر مشاورامنیت ملی ترامپ دیدار خواهند داشت و در این دیدار بحران کره شمالی و راه های برخورد و مقابله با تشکیلات داعش را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار