با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛نادر صفرزاده در این جلسه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، گفت: رهبر معظم انقلاب در چند سال گذشته بر اساس اقتضای مملکت اقتصاد مقاومتی را انتخاب نمودند تا با بسیج تمام نیرو‌ها و کل نظام قدمی در این راستا برداشته شود و امسا لنیز که تولید و اشتغال به شعار سال اضافه شده تمام نظام برای تحقق این امر بسیج شده اند.

وی با بیان اینکه بعد از انتصاب آقای سعادت، شیخ استانداران به عنوان استاندار آذربایجان غربی، انسجام و همدلی در استانداری بوجود آمده است، افزود: محوریت ستاد اقتصاد مقاومتی و همچنین پشتیبانی انتخابات بر عهده کارشناسان و مدیران کل و همکاران دفتر امور اقتصادی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی همچنین با بیان اینکه امروز کم کاری به هر دلیلی که باشد بی معنی است، اظهار داشت: دولت در آینده و در صورت یافتن فراغت نظام اداری را اصلاح خواهد نمود.

صفرزاده  در ادامه با اشاره به حادثه سیل اخیر در استان و کشور و مقایسه آن با سیل در کشور‌های پیش رفته، اظهار داشت: آماده نبودن زیر ساخت‌ها باعث می‌شود خسارت در کشور ما بالا باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اذربایجان غربی در این جلسه همچنین با توجه به تجربیات و سوابق حسین سیوانی اصل و غلامرضا بابایی برای آنان در سمت‌های جدید آرزوی موفقیت نمود.

صفرزاده همچنین با تقدیم حکم استاندار آذربایجان غربی، حسین سیوانی اصل را به عنوان مدیر کل دفتر امور اقتصادی معرفی نمود، وی پیش از این فرماندار خوی بود.

وی همچنین در این جلسه از خدمات آقای غلامرضا بابایی مدیر کل قبلی دفتر امور اقتصادی تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است آقای بابایی با حکم استاندار آذربایجان غربی به سمت مشاور امور اقتصادی استاندار و مسئول اجرای سوخت مرزنشینان نیز معرفی شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.