ایرانجوان بوشهر در هفته سی و سوم لیگ دسته اول ناکام ماند تا در هفته اخر هم برای ماندن تلاش کند.

استرس به هفته آخر کشیده شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در این بازی که به میزبانی ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر و ایرانجوان برگزار شد شاگردان یحیی گل محمدی با نتیجه 1 بر 0 پیروز شدند.

ایرانجوان که با توجه به بضاعت موجود برای کسب امتیاز وارد زمین شده بود،در نیمه اول با استفاده از سرعت و تکنیک قائدی سعی در باز کردن دروازه اکسین را داشت اما خط دفاعی مستحکم شاگردان گل محمدی اجازه گلزنی را به تیم مفتخر نداد. اکسین در تنها موقعیت نیمه اول بازی روی بی خیالی بازیکنان ایرانجوان توسط میر بزرگی به گل رسید تا با اندوخته 3 امتیازی راهی رختکن شوند.
 
در نیمه دوم سعید مفتخر صادق گشنی که با که با مصدومیت هم مواجه بود به بازی فرا خواند تا ایرانجوان برای رسیدن به گل عطش بیشتری داشته باشد اما در چند موقعیت قائدی و دیگر بازیکنان ایرانجوان ناکام ماندند. در دقایق پایانی میزبان حمله کرد اما حملات هوایی و بردن تهمورثی این بار جواب نداد تا ایرانجوان آخرین بازی خانگی فصل را با یک شکست تلخ به پایان ببرد.
 
حالا در هفته آخر باید یک بازی پر استرس را مقابل راه آهن برگزار کنند که کسب تساوی در آن بازی تیم قدیمی بوشهر را ماندگار می کند و البته شاید شکست رقیبانی همچون خیبر و فجر ،ایرانجوان را آسوده خاطر کند. 

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.